Yang gojes gojes je

Thursday, January 1, 2015

selamat tahun baru 2015!!!

Assalamualaikum

Selamat tahun baru 2015 pada semua!!so mcm mana azam tahun baru?hihihi...aku takde azam pun...sama je tahun baru ke tahun lama ke.yang penting setiap hari berusaha menjadi manusia yg lebih baik dalam kehidupan di dunia dan juga akhirat amin...bermulanya tahun baru ni maka bermula la keje keras aku dengan bertemankan air mata sebagai penguat semangat hahaha!apa pun doa aku setiap hari agar apa jua urusan aku dipermudahkan jalannya walau pun dihiasi dengan ujian..semoga aku menjadi seorang yg tabah dalam apa jua rintangan dalam hidup ni....

tahun ni target aku sgt tinggi.Star Club!!huhhuhu...aku tau la sempat ke tidak nak capai apa sekalipun fikiran kena positif, imagine akan dapat dan keyakinan yg tinggi.inshaaAllah rezeki ini milik Dia.tahun 2014 ditutup dengan pencapaian yg amat baik..walaupun gagal achieve Wealth Planner dgn 115k tpc..huhu ralat juga sebab tpc sikit sgt lagi nak capai.105k++ kalau ada masa seminggu lagi mesti blh dah tu..2 kes tak sempt captured sebab ada requirement.tak apa la bukan rezki utk naik pentas di genting kan hahahaha..itu pun dh cukup bersyukur.tahun ni, target lagi tinggi la sebab aku akan fultime lps je hbs kontrak di sini pada 31hb mei.lama lagi wlpun hati tergedik2 dah nak start.takpe la tak lama je lagi, settelkan dulu apa yg patut.mlm ni mak abah dtg umah.nak stay 4 ke 5 hari kot.

ok kwn2, kalau korang berminat nak ambil medical card atau buat simpanan pendidikan,persaraan,haji umrah dan byk lagi dengan prubsn takaful blh contact aku.0173435895 ye.;)


                                          Thank you for reading this entry!

No comments:

Post a Comment