Yang gojes gojes je

Sunday, March 29, 2015

2 hari lagi

Assalamualaikum

Yeay, esok last aku keja kat ptptn.tak tau cakap rasa camna kebebasan tuh, wlupun hilang gaji 3900 kah3....yg penting hati gembira.keja gaji byk pun tak tak happy buat apa.bertambah sakit plak aku nanti huhu...rabu ni lepas ocs meeting utk ejen fulltime kat phileo damansara aku blk trus amik anak2, p taska baru blkg umh tu hntq dorang..aku tukar kan tmpt transit.kat belakang umah tu lg dekat, yuran pun sama jugak.sblm tu nk jmpa teacher smart reader habaq depa tak naik van dah.pagi2 aku hntr, tgh hari papa depa amik.itu ja lah bnda aku nak settlekan.ikut aku ada appt tgh hri kat klia.hrp2 sempat la aku uruskan hal anak2 aku dulu.huhu..So pasni aku keja sndri ja.sng rasa hati aku.tak terikat dgn punch card pagi ptg dan yg pntg nak cuti bila2 je boleh.hehehehe..inshaAllah byk bnda aku kena ubah balik, esp jadual harian.hrp2 semua berjalan lancar.ni nak kena beli sebijik motor biasa utk laki aku amik budak2 tu.susah naik big bike tu 2 orang.bahaya la klu dua2 org kat blkg.hrp dpt settle bab moto tu minggu depan.hari ni aku dah suh laki aku pi beli helmet utk budak2 tu...payah sebab keta ada satu ja..takpalah susah2 dulu skrg ni huhu..tak sabaq nya nak tunggu esok.............moga urusan aku dan anak2 dipermudahkan.amin..

No comments:

Post a Comment