Yang gojes gojes je

Thursday, July 21, 2011

hapdate durian

Menjadi gak plan nak mkn durian.lepas magrib kitorang g kat bandar mahkota ni je..pnuya ramai org.meriah.tetiba lak rasa mood nak raya tgk reramai cenggitu...motif??hahahahaha

Durian byk gred.nak puas hati mkn la yg paling mhl...biar mhl janji puas dgn keenakan dan kemanisannya.kitorang test "Musang King' namanya...adakah mix musang dan raja musang?cettt takdak kena mengena pun..sekilo RM6..kitorang amik yg besar 2kg..jumlahnya sila darab sendrik.


Musang King...memang terangkat.amaran dari kementerian kesihatan,sape ade drh tinggi jgn try..hehhe

Melayan stim...kakakakka


omangaih mmg sodap la mak cakap.manis,lemak berkrim..kuning keemasan..sedap sungguh!!Gugurl pun  asik mintak nak doyan nak doyan.hahahaha

Lepas pekena durian kitorang g mamak lak minum.yela apek2 yg jual doyan tuh tak jual air..dah ler manis melecas,adoi..kencing manis jap.

 mcm ni rupanya aku bila tgh layan stim....makan doyanlah!!!LOL

 buruk gila muka aku.......thumbs up!

 Cedapnya doyan..mintak tambah lagi tuh...kakak tido ngn papa.mulot kakak busuk bau doyan tau!

 ok,hilangkan dahaga di kedai mamak dengan teh ais...lega...........



.

2 comments:

  1. baby ipan suka betoi tgk mama dia mkn doyan..kakakaa...comeyyyyyyyyyyy..baik anak2 hang weh..kalo anak2 aku, tapau balik makan kat umah ja..sekarang peel depa, merajuk2, nangis2 sampai muntah baru diam.. huwaa...stress smlm iris muntah atas comforterrrrrrrrrr..eeeeee geram sgguh hakuu...

    ReplyDelete
  2. zara takut dgn mizi.baik la.habeh2 pun dia protes dia jerit nanges je.hehehe..aku pun hangin nak2 klu bg tumpah atas sofa n carpet.tapi bila aku mrh aku cam menyesal.aku ni syg anak ke syg brg2?terus aku mls nak marah.huhu

    ReplyDelete