Yang gojes gojes je

Wednesday, July 20, 2011

saya nak pergi IKEA lagi ahad ini..deng!

Asalammualaikum...gud morning uolss...hari ni saya sangat mengantuk,mata ni tak larat nk bukak dah..pg tadi terbangun lambat..kelam kabut mandi kerbau..odorono pun lupa nak pakai..korang tau apa itu odorono??balik tnya mak atau nenek...kihkihkih

Semalam agak seksa mengangkut brg2 yg saya beli kat ikea tu nek superbike buruk suami tu..ahaks..tapi semangat yg tinggi pada dirku utk mengetest kesemua mende itu,ku gagahkan jugak menahan sampai ke rumh wlpun punggung ini sudah kebas2 dan cramp..kakakaka...tu pun ada lagi tinggal sbb dah kene mrh dgn incik bos..rini bwk blk sume lah

Waaa...sgt puas ht bila psg floor lamp tu,cantik woooo...romantik gitu suasana kat rumah..blk umh je terus paksa en bos paku nak gantung cermin.hahaha..cuma satu je yg rasa kurang..nak beli carpet yg rege rm89 tuh tapi dah menumpang kete orang jangan nak mengada2 buat mcm kete kau yeh..sume kau nak angkut..

SO niat di hati ni hari ahad last sale kan,nak g ikea sekali lagi.nak rembat carpet tu jugak2...semoga hasrat murniku ini direstui.LOL

2 comments:

  1. hahahahaaaa... dh jadik kaki ikea dh wei..
    baguihnya anak2 hangw ei, anak2 aku perak sungguh ke lampu..lagi2 lampu meja ikea aritu selamat pecahh

    ReplyDelete
  2. zara,mau tak baik,baru ja dia pi usya blom lg usik aku dah jm dah jentik tgk dia..tak brani la usik2 dah.brg mama dia,dia tau jgn usik.buruk padahnya.kakakaka...pecah dah ka?hang linda tak smpi seminggu dah pecah...umh baru nti hang jgn beli belah.tgu bebudak tu besaq dulu la.

    ReplyDelete