Yang gojes gojes je

Wednesday, December 26, 2012

sakit perut yg memeritkan!

Assalamualaikum

dah seminggu lebih aku sakit perut, byk angin..hari ni je rasa tak sakit..harap2 terys sihat la...bygkanlah, tak tido mlm sebab mencucuk2 dalam perut ni.sampai demam.terus mc jumaat lepas.bukan skt prt demam je, pagi tu aku muntah,loya pening semua complete.melepek la jugak..cirit birit lagi tu..makan apa semua muntah.berterusan selama 3 hari.aku boleh minum milo jer..kesian aku...hkhukhuk...tak pernah lak sakit teruk mcm tu..makan ubat doktor bg pun tak lega..buat pnt makan pastu muntah sebab pahit!teruk betul masa tu.pening je.masuk makanan muntah.sampai spekulasi kat opis kata aku pregnAnt.hahahah!!errmmm nti la aku check kot termeNgandung kan.kah kah kah!

Well, kita akan menuju ke tahun baru tak lama lagi...dan anak sulungku pun akan bersekolah..thn dpn dia 4 tahun dah..so far semua keperluan sekolah dah beli..hurrmmm boleh tahan gak la berhaBis..tu baru 4 tahun kan..yuran pun mahal jugak...takde la masuk skolah mahal y hebat2 mcm q dees, liltle caliph dgn genius aulad tu...pasti as syakirin je, tu pun yuran dekat rm400..aku tak tau la apa yg mhl mhl sgt..uniform bg sepasang je.aku tmbh beli 3 psg.mana ckup sepasang.pastu buku pun tkde la byk pun bagi..baju sukan je blom bg...nak kata sekolah tu cantik biasa2 je..umh teres 2 tingkat je pun..padang pun kesian aku tgk..tp takpela, itu y terdekat senang utk mak aku amik hantar zaraa..yg penting aku nk tgk pembelajaran mcm mana.kalau ok takpe..ok kot..sbb anak kwn aku dulu bljr situ gak..pandai budak tu..bkn thp pandai dh...genius...popular nama dia..skang dh drjh 2, msh bijak.kelebihan Allah bg kat dia..hrp2 zaaraa walau tak genius pun boleh ikut, cepat tangkap apa cikgu ajar dah..in shaa Allah...

Ok aku beransur dulu, mmg aku dah kurang aktif sikit berblogging skang...byk aku nak share sebenarnya...esp psl deco rumah..ahaha..nti lah yer, tahun dpn aku update blog ni lagik.kekekekek tata

Aku dah rasmi pun pemanggang ajaib ni..semuaaku sumbat masuk termasuklah sayur.kakakaka..kukus je, jaga kesihatan lah katakan.hahaah..ni beli kat langkawi, kirim kat bos aku..harga rm69.

1 comment: