Yang gojes gojes je

Sunday, December 9, 2012

shoping langsir kat nilai 3

Assalamualaikum

Masih lagi entry berkepuk.kakaka..2 minggu lepas family mertua aku datang rumah kami..4 malam la tido kat sini..lepas aku habis buat MRI tu baru diorang balik.hari ahad tu bawak la mak pegi nilai 3 nak beli langsir untuk kenduri adik ipar aku mei nanTi..nak kawen dah adik ipar aku tu..muda dua tahun dari aku..tunang dia sebaya aku..hehehe..mak mertua aku siap beli kain dah..dekat 1k jugak la habis..maklumlah umah mak mertua aku tu besar, tingkap banyak..jenuh jugak la...nasib baik umh aku tingkap sikit..kekeke.dlm dok teman2 tu aku terberkenan la langsir gak...gedik sgt dah nak tukar langsir baru yg elok sikit la...ke yg mahal sikit?kihkihkih...dah aim dah, hubby kata tunggu gaji la baru beli..hahaha..nak beli utk tingkap depan tu jek...nanti dah pasang aku update ok...ceh langsir pun nak tunjuk kennn....hahaha..pastu nak beli bidai untuk pasang depan rumah lak..dah target dah yg mana..itu hari beli utk belakang rumah..nk beli utk depan lak tgk2 wallet tinggal 2 ringgit..kah kah kah..pas beli langsir tu pi kedai mainan lak..abah wan nak beli mainan kat cucu kesayangan depa, kakak dgn adik tu la..apa lagi mengepau mak tok dia la kakak tu..adik tak reti apa tau nak vrooommmm jek.....moto lah tu..hehehe..zaraa nak telefon dgn talking tom..talking tom ni best tau sbb sebijik mcm dlm game tu kita ckp apa dia ikut..sampai aku tensen membebel kat anak dgn laki pun si tom tu mengajuk.ggrr....kak long, tutup bateri tom tuh!kikiki..jom tgk gambar la.






No comments:

Post a Comment