Yang gojes gojes je

Thursday, February 2, 2012

Tak makan tapi tak lapar

Macam tak percaya je..last makan pkl 12.30 tengah hari semalam, makan nasi beriani..itulah santapan terakhir sehingga pagi ini,perut masih tak terasa lapar..ni belum brekpes lagi..kejap lagi lah..menunya dah semestinya oat dan nestum.erk.

Apa yg buatkan saya tak rasa lapar dan tak teringin nak makan yer?Act me tengah try satu produk ni..namanya sssolution..untuk kuruskan badan dan juga dalaman,membuang toksin,lemak dan kolesterol yg menimbun di dalam badan saya.Act saya mcm tak yakin sgt pun dgn produk pelangsingan badan ni sebab tak pernah try..tapi takpe la cuba dulu.setakat ni dah 2 paket saya minum..bila dah minum tu,mmg saya tak lapar dan tak terasa nak makan..lagi satu semangat nk kurus tu kuat kot..sebabnya luaran mmg nmpk saya berumur 27 tahun, bila diperiksa dalaman mcm org dah berumur 43 tahun!oh tidak!!mulakan langkah dari sekarang ye!Menurut testimoni mereka2 yg dah mencuba sssolution ni, kebanyakannya turun berat badan,dan body muscle terbentuk seawal seminggu..byk jugak saya google psl produk keluaran Zhulian ni,rata2 testimoninya mmg positif,bergantung kps metabolisme badan jugak..harganya agak mahal, tetapi cukup untuk sebulan..kita hanya perlu ambil produk ni selama 3 bulan (bergantung kpd jum penurunan brt bdn)..lps tu kalau stop pun,brt susah nak naik (menurut apa yg saya bc tntg testimoni pengguna)..atau ada yg kurangkan pengambilan kpd 1 sachet seminggu sekali untuk maintain dalaman.nasi boleh  makan dlm jumlah yg sedikit,tapi saya tak berani nak sentuh nasi oi...hahaha

Berat saya sekarang 67kg so scary!! dengan ketinggian 160cm..kita tgk dalam masa seminggu setelah diperiksa kembali berat bdn dan kandungan lemak juga kolesterol adakah menunjukkan pengurangan dari jumlah sebelum ini?tunggu...hahaha..lps tu baru la yakin nak introduce kat korang yg ada keinginan nk kurus dengan dalaman yg sihat (org kurus blm tentu dalaman sihat)..barulah saya yakin nak jual produk ni kat korang..wah dah jadi ejen pulak hiks.harapan saya?dah tentulah nak dapatkan berat badan 55kg wah!*sekeping dah mcm nih LOL

Apa itu sssolution???baca kat bawah!


Penyelesaian untuk kawalan berat badan berkesan!

Diperkuatkan dengan rumusan tersendiri yang seimbang, SS Solution bertindak dengan baik untuk membantu anda mencegah pertambahan berat badan dalam jangka panjang. Rumusan minuman berfungsi unik yang mengandungi rangkaian nutrien fito (tumbuhan) yang mampu memberikan secukupnya nutrien yang diperlukan tubuh bagi membantu metabolisme, pembakaran lemak, pembinaan otot dan menyokong fungsi tubuh secara amnya serta memberikan rasa kenyang. Ia terbukti selamat untuk pengambilan kerap demi kesan tiada tandingan dalam membantu mencegah penambahan berat badan serta mengekalkan tahap kesihatan terbaik anda.
Kesan 3R SS Solution yang menakjubkan:


  • Mentakrifkan semula pengambilan kalori tubuh
  • Mengimbangkan semula sistem tubuh seperti metabolisme dan penyahtoksikkan
  • Mengembalikan rasa 'ringan' dan kesejahteraan
  • Kemampuan SS Solution menyekat selera makan dengan memberikan rasa kenyang dapat membantu pengguna untuk merendahkan pengambilan kalori ke tahap yang menggalakkan penurunan berat badan. Ia membolehkan tubuh melaraskan sistemnya secara beransur-ansur bagi menyesuaikan dengan jumlah kalori baru yang diambil, supaya ia akan mengambil kurang makanan lalu menggunakan tenaga yang tersimpan. Dengan kandungan yang tinggi nutrien, SS Solution akhirnya menolong mengembalikan tahap imbangan tubuh termasuklah tahap hormon dan tenaga, sambil memudahkan dan menolong proses pembakaran, penyingkiran dan penyahtoksikan lemak secara semula jadinya. Hasilnya, anda akan memperolehi lebih otot tanpa lemak dan tubuh kurang lemak dengan rasa hebat yang 'ringan', bertenaga dan kesejahteraan menyeluruh.
    Fungsi utama SS Solution termasuklah:


  • Menyekat selera dan mengurangkan pengambilan makanan
  • Meningkatkan Termogenesis (penjanaan haba)
  • Membantu proses membakar dan menyingkirkan lemak
  • Meningkatkan sintesis hormon
  • Mengurangkan penghasilan radikal bebas
  • Membentuk otot dan merencatkan simpanan lemak
  • Membekalkan khasiat seimbang kepada tubuh
  • Membantu mengekalkan tahap tenaga optimum

  • SS Solution membantu anda kekal langsing dan kekal sihat!

    SS Solution dikhususkan kepada kumpulan sasaran: OBES, BERAT BERLEBIHAN dan BERAT IDEAL, mengikut tahap Indeks Jisim Tubuh (Body Mass Index - BMI) masing-masing. Memandangkan SS Solution adalah produk yang tinggi nutrien (protein, vitamin dan mineral berkualiti tinggi) dan yang rendah kalori, maka ia boleh menjadi pengganti hidangan serta suplemen nutrien. Apabila SS Solution digunakan oleh para pengguna yang obes atau mempunyai berat berlebihan, ia bertindak sebagai produk gantian hidangan. Kandungan nutriennya mencukupi untuk para penggunanya menanggung pengambilan makanan yang kurang dan menggunakan tenaga yang tersimpan di dalam tubuh. Apabila SS Solution digunakan oleh para pengguna yang mempunyai berat badan normal pula, ia menjadi suplemen nutrien kerana para pengguna berberat badan normal tidak perlu berdiet atau melakukan program gantian hidangan. Apa jua kategori anda, SS Solution adalah penyelesaian terbaik untuk anda menyingkirkan lemak berlebihan, membenarkan anda memiliki tubuh yang seimbang dan bertenaga.

    Insuran liabiliti produk SS Solution

    SS Solution dilindungi insuran liabiliti produk USD 1 juta bagi memastikan anda dapat menikmati fungsi-fungsinya pada tahap yang optimum tanpa perlu risaukan sebarang kerosakan produk. 


    Di bawah pula testimoni pengguna sssolution 

    So far SS Solution  works on me..I lose 8 kg in 2 months. Even for my mother (52 years old) semua orang tegur my mother dah lose weight ..and now kita boleh maintain .kalau nak diet sendiri boleh juga.. ?.tapi I tak pandai balancekan system badan. Lagipun SS Solution ni senang nak prepare?.early morning mesti kita nak makan something? kalau suruh I makan oats atau buah je I tak suka. Breakfast ngan SS Solution  shake memang puas..boleh tahan sampai lunch hour.. Kalau kita diet pun kita kena makan juga.. SS Solution  adalah nutrition. Kita pilih untuk makan nutrition...
    ...My mother yang dulu complen dia rasa pening-pening and selalu dapat selsema...sekarang dah tak complain-complain dahh..she love this product because of this...Im happy for her ..



    PN SALINA
    Setelah melahirkan anak bongsu saya semenjak 7 tahun lepas. Saya gagal dalam usaha menurunkan berat badan saya.Berbagai produk dan cara saya cuba , namun saya tetap kecewa. SS Solution  diperkenalkan pada saya dan ternyata ia satu formula yang ajaib! Saya mampu memiliki berat idaman saya .bagai tak percaya saya mampu turun 21 kg hanya dalam 14 minngu. Kini saya hanya amal SS Solution sekali dalam 2 minggu dan berat saya tetap tidak naik semula. Kini saya aktif menjual SS Solution  dan pendapatan bulanan dengan menjual SS Solution  melebihi RM 2000. Saya sudah mengalaminya, anda disana jangan lepaskan peluang keemasan ini. Cubalah SS Solution sekarang……anda pasti teruja !!!



    PN ZAITOON
    Saya terkejut melihat perubahan pada Pn. Salina selepas hanya 3 minggu tidak berjumpa.
    Pn.Salinar menasihati saya mengamalkan SS Solution. Ternyata ia memeberikan perubahan ketara pada saya,… Perut saya tidak buncit lagi kesan nya hanya dalam 2 minggu,
    ianya amat berkesan, hanya 4 minggu sahaja saya turun 7 kg. Kini saya hanya amalkan
    SS Solution seminggu sekali sahaja, SS Solution  mudah dan berkesan. Anda patut mengamalkannya

    Pengalaman saya sendiri membuat saya berkeyakinan nak berkongsi kegembiraan dengan org lain.
    Saya penah buat exercise sendiri, berjogging di taman rekreasi dengan husband dan anak2, pernah
    gak pegi gym bersama husband, saban petang siap dgn aerobik 3x seminggu. Saya tetap keciwa
    sbb berat saya tak jugak mahu turun. Syukur Alhamdulillah sorg rakan mempelawa mencuba
    SS Solution, memula hanya 10 peket je. Berbayar taw bu kan dapat free..

    Seronok bukan kepalang lagik, minum dalam 14 peket dah boleh turun sehingga 8kg.. Alhamdulillah.
    Bersyukur sangat2 ke Hadrat Ilahi kerna berkat izinNya saya mampu menurunkan berat badan saya dengan SS Solution
    Harini kawan2 tempat keje komplen suh perkecikkan sikit baju ala2 jubah yang saya pakai harini
    sbb dah nampakmcm bukan baju saya je. Tak sronok ke kalau anda berada di tempat saya?
      
    PN ZURA
    Kawan karib saya (Pn.Ismarabi) menasihati saya mengamalkan SS Solution, dan melihat kesan ajaib pada kawan saya Pn. Ismarabi saya berasa amat yakin dan hasilnya hanya dalam 4 minggu saya turun berat 7 kg.Bagi saya yang paling penting SS Solution ni ,berkesan, mudah ,tanpa rasa lapar atau letih. Yang terpenting ia selamat. Anda diluar sana patut mencubanya, pasti anda berpuas hati !!!


    apa pun produk pelangsingan yg kita cuba, pokok pangkalnya kalau tak menjaga dan mengawal pemakanan kita, cuba saja apa pun takkan menjadi.yg penting kena minum air dgn byk supaya toksin dapat dikeluarkan daripada badan kita seterusnya menggalakkan proses pembakaran lemak!








    1 comment:

    1. Assalamualaikum akak, sorry komen kat post lama. Tapi nak tanya, okay ke produk ni? Berkesan?

      ReplyDelete