Yang gojes gojes je

Sunday, January 26, 2014

target januari achieve!

Assalamualaikum

Semoga korang sihat2 belaka.aku tak brp nak sihat.bukan demam.tp skt badan.sakit urat.nak kena urut lagi kot.suka tido mengiring himpit lengan cmni la jadinya.nak plak hr2 tido mlm ipan pegamg jari.lenguh gila!aku tengking je dia grm sgt.kita sakit bahu tgn dia dok menggentel jari kita.kena marah cari tgn papa dia plak.hahahaha.sengal2 jadinya.

Januari bakal melabuhkan tirai.khamis nj aku blk perlis sepupu suami kawen.ahad blk kl blk sbb isnin ada apoimen kat kota kemuning..syukur alhamdulillah kitorang achieve target utk januari.bulan depan bakal terima gaji dan bonus pertama dari prudential.bln mac nti bakal terima ilad air free.yahuuuu!!!lps ni jmpa client takyah usung laptop yg berat tu dah.hahahaha...so skang kitorang tgh kejar utk contest kedua iaitu macbook Air free!!byk jgk tpc nak kejar utk macbook air ni.contest sampai bulan mac.so ada masa 2 bln lagi nak kejar ni.boleh ke tak??pd aku mesti boleh!kalau kita sendiri tak yakin mcm mana kita nak capai apa yg kita target kan??hehe...aki dah ready utk resign dan jadi ejen fulltime.tapi bkn thn ni la..thn depan aku akan apply cuti tanpa gaji setahun dulu dan buat fulltime.lps tu baru aku decide.aku mmg tak plan nak bersara dgn keje mkn gaji je.nak tunggu pencen sampai umur 60 dgn kenaikan gaji setahun tak sampai seratus.sabar sungguh kita tunggu kan.hahaha...terbaru prudential luluskan skim pencen utk ejen yg umur 60 thn ke atas.pencen 1% rsnya drp jumlah tpc terkumpul sepanjang jd ejen.pencen saje boleh dpt juta2 sebulan..huhu..tp ni aku tak confirm details lg.kena tnya laki aku sebab dia g team building 2 hr kat janda baik under ansari.news ni pun baru lagi jugak.apa pun byk target nak kena capai bg thn 2014.apa pun kena struggle jugak bg target short term kami tercapai.amin..

No comments:

Post a Comment