Yang gojes gojes je

Wednesday, January 29, 2014

terharu

Assalamualaikum

Mlm td kami pi tgk ayah kwn laki aku kat semenyih.lumpuh.kwn sekolah laki aku.satu kg.aku pun pnh pi umh tok dia raya 2 thn lps kot.dgr cita kwn laki aku ni cmna dugaan dia..sedehnya aku..korban tgl bisnes blk jg ayah dia.habis duit simpanan utk operation.pernah takdak keja setahun tangkap mana2 projek asal dpt gaji nk bela mak ayah.haih mcm2 la..tak kwen lagi umuq dh 31..mcm mna nk kawen klu gitu..ni dia dh dpt kje tetap kira ok laa..kat umh tu dia ja dok dgn mak ayh dia.cantik dan besar sungguh rumah tu..berkenan aku.hehe..aku respect la dgn dia.bertuah la sapa dapat.rupa ada.baik sungguh korban kat mak ayah..hurmm aku pasti semua anak pun hrp dpt jaga mak pak msg2 kan..esp bila diorang dah tua dan uzur.semoga aku pun ada peluang mcm tu...hmmm..setiap dari kita ada dugaannya.sjk dlm perut mak kita lg Allah dh tetapkan jodoh kita,rezeki,ajal maut, dugaan buat kita.setiap dr kita ada ujian msg2.tak terkecualilah aku..haih mmg berat ujjan utk aku..tp aku sentiasa berlapang dada, bersangka baik pd Allah..Allah tak jadikan sesuatu tu dgn sia2..pasti ada pelangi indah selepas hujan..yg pntg kita kena sabar.selalu berdoa pd Nya..in shaa Allah....aku pasti, pengorbanan aliff ni Allah akan balas dgn sesuatu yg plg baik..ada lah rezeki utk dia..sebab berbakti pd org tua..aminn...aku tgh dok carikan tukang urut lelaki.mak dia mtk tlg aku tnya2 kot ada yg buleh dtg umh urut.aku dh rekemen vivix shaklee suh try.sbb ada yg lumpuh blh bgn lps mkn 1 botol vivix..doa aku moga ayah dia blh jln blk..pastu moga aliff ni kawen cpt2..hahahaha.amin..

Esok mlm blk perlis.yahuuuuu!!!

No comments:

Post a Comment