Yang gojes gojes je

Monday, November 24, 2014

Bulan tak sihat

Assalamualaikum

Salam selasa...hari ni masuk opis.semalam aku EL.tak sihat.Lepas 3 minggu batuk teruk demam semua, pastu seminggu ok batuk demam balik.siap selsema.start jumaat lepas aku tak sihat.Malam jumaat tu gagah gak pg selayang jumpa ustaz awal.ahad pun gagah diri gak pagi tu pegi selayang lagi kelas dgn ustaz awal.tapi tak lama sbb aku tak tahan dah.mata berair2, batuk kong kang kong kang...susah nak elok batuk aku ni..buat blood test, ujian tibi lagi tapi negatif resultnya..takpe la blom masa Allah izin nak sihat lagi kot.sabar....bila tak sht camni takde mood rasa nak keje..rasa nak resign jek huhu...hari ni gagah gak la masuk ofis wlpun masih tak sht ni..dah masuk ofis sejuk2 ni bile lah kau nak elok kan?pagi tadi mak mertua aku dah sampai rumah.hubby aku out station kat PD jek 3 hari..so mak dgn adik ipar datang teman aku kat rumah..yelah dlm keadaan aku skrg ni, kena ada org teman.bukan tak berani.tapi bimbang apa2 jadi takde sapa nk tgk kan...harapkan sepupu je ada.dia pun sibuk jugak..jumaat malam ni aku nak pg jumpa ustaz awal balik la..rasa sakit plak dada ni haaa...takpela...ujian mendekatkan kita dengan Allah tak gitu?syukur alhamdulillah..laluinya dgn sabar dan senyuman...baru sampai ofis, dah piki lmbtnya nak pukul 5.huhuhu...

No comments:

Post a Comment