Yang gojes gojes je

Tuesday, November 18, 2014

deco deco

Assalamualaikum

Salam rabu semua!Hari ni nampak gaya macam takde keje langsung.aku dah selesai dhuha, baca yasin dan ayat2 rukyah.kalau tak de meeting blh la habiskan setengah jam untuk semua tu.drp dok layan benda lain yg tak berfaedah kan.huhu..Aku tak brp sihat sgt hari ni.Tapi jiwa aku sentiasa sihat dan kuat.datanglah dlm bentuk mcm mana sekalipun, akan ku lawan dengan keyakinan penuh terhadap Allah.amin..semoga Allah melindungi kami sekeluarga..

Nak share deco2 kat umah aku la..byk aku ubah dah ni.lately aku rasa mata semak tgk byk brg.skang dlm proses 'melapangkan mata'.hehehe...ada beberapa lagi nak kena ubah tapi tunggu la sket2 ada rezki aku buat.ni anak2 nak masuk smart reader thn dpn byk wooo yuran nak bayor..nanges aku huhuhuhu..tapi takpela ada je rezki aku yakin.rezki kan dari Tuhan.:)

Ok, nak share gmbr deco kat umah aku.bukan nak menunjuk ke apa..takde maknanya nak menunjuk rumah perabot murah2 je oi....kekekekeke...

sofa ku dah bertukar!!sofa l shape gedabak tu aku dh jual RM400.hehehe..aku tak nak pakai sofa besar2 wlpun ruang tamu aku ni luas gak.nmpk semak sangat.aku nak lapang2 je.sofa ni cukuplah utk lepak2 tgk tv.kerusi malas ikea tu ade ckuplah.biar senang anak2 aku nak lari2 kat area depan tv tu.hehe..rak tu laki aku yg psg.untung dia rajin ikutkan kehendak deco aku yg mcm2 hehe..aku guna shelf ada kaki ni.igt nk guna yg tebal mcm kat tv dgn ruang makan tp aku rasa mcm sama je plak boring.ni tukar yg nipis dan ada kaki.asalkan mata aku nmpk cantik sbb umh aku, aku yg nk tgk hari2 kan.hehehe.buaian tu aku alih kat situ.aku ras kedudukan dan ngam.sofa klippan ikea tu kami bawa blk naik alza muat2 je.seksa oi seat kena ke depan.laki aku tak blh nk bwk kete sbb kaki dia pnjg.nsb baik aku kurus muat la.eh kurus??muntah hijau.hahaha


ruang makan tetamu.frame Allah Muhammad tu terbalik somi aku men gantung je tak tgk.masa gmbr ni diambil blom dibetulkan kedudukan lagi hehehe..aku rasa lapang dah ni.dan kemas dah.adeh perasan jap dgn hasil deco sndri muahahaha
 

dari sudut tepi.cermin tu aku rs mcm tak ckup bsar.aku berangan nk psg cermin keseluruhan tutup dinding tu.tp kosnya mahal gila.mmg lmbt lg la tercapai impian aku tu.huhuhu..console table tu aku mcm tak brp suka nk nengoknyer.hajat nak beli rak yg empt segi dan beroda kat ikea tu.tak silap harga 399 kot.nti lah tgu duit jatuh dr langit heheh.
 

dinding tu psg wallpaper tp corak yg tak nmpk sgt.kaler kelabu.laki aku yg psgkan.dia kan serba boleh.untung aku..hihi..aku rs dh ckup simple dan kemas..sekali lagi puji hasil deco sndri ngeh3

~~~~~~
tu jelah yg aku dpt share setakat ni...ruang tv aku tak nk share lagi.tgu nak pasang cermin baru aku share ek.kalo rajin hjg minggu ni aku g ikea beli cermin yg panjang2 lekuk2 tu.nmpk gaya mcm cantik klu pasang 8 bijik.jadi aku kena beli 4 set.tgk ongkos dulu camne.hehe.nanti aku sharekan pic bilik anak dara aku pulak.kalau rajin..ok, rehat time....yg blom ada takaful blh contact aku 0173435895 yer..utk info lanjut dan sebut harga percuma.PruBSN Takaful, the best in Malaysia and Asia.Always number 1.:p

No comments:

Post a Comment