Yang gojes gojes je

Wednesday, November 19, 2014

termenung memikirkan....

Assalamualaikum

Baru terjaga dari tido.terlolap den atas meja ni haaa..poning sokojap..buat milo panas cicah biskut hup seng, ya itulah menu lunch aku.1.30 japgi kena g solat.memang tak sedap pun mkn biskut cicah milo uhuhuh..tapi aku dah gemuk sgt skang ni haaa..mmg naik btol badan.seluar jean ketat, tgk badan sndri kat cermin stress lak rasa.aku rs mcm badan org lain je.kekekeke...jadi aku mls termenung memikirkan susah nak beli baju kalo gemuk nti dan keje aku skang memerlukan aku menjaga imej dgn baik, maka aku dah order slimmming herbal ninaskincare punya.sblm ni aku dok usya2 je testimoni.bg aku ubt kurus ni aku tak perlukan pun.tp skang ni mmg perlu huwwaaaaaa!!diet sndri mmg lmbt sbb aku berselera je mkn nasik.ni 2 hr dah tak makan punya tahan.tgk la brp hr aku nak tahan.hrp2 dgn pengambilan jamu kurus tu boleh la aku turun 6 ke 7kg cun dh tu...wowwieeee berangan kurus mcm dulu2 hikhikhik.doakan aku semoga berjaya ye!nak buktikan pada somi aku yg aku ni ringan bila diangkat kah3

No comments:

Post a Comment