Yang gojes gojes je

Tuesday, August 14, 2012

dah beli baju anak

Assalamualaikum


Lega rasa bila baju raya anak dah settle!cuma ada sehelai dua je dengan kasut tak beli lagi.Malam ni nak ke alamanda pulak sebab jusco balakong tu kasut budak tak cantik langsung.nak beli kat Zaraa je sebab ipan dah ada sneakers nike, kakak dia punya dulu.elok dan masih nampak baru lagi.so tak yah la membazir kan..beli sandal je la pun..kat zaraa je kena beli kasut untuk pakai dgn baju kurung dan gown dia, dan jugak sneakers untuk pakai dgn skinny jeans dia..aku berkenan btol dgn skinny jeans budak punya.terus aku tibai 2 helai jeans skinny kat zaraa.stylo je aku nengok.hehehe..ipan pun aku amik sehelai skinny jeans kat dia..kali ni senang pulak cari baju depa, cepat je.maybe byk yg mata aku berkenan kot..amik punya amik time nak bayo nak pengsan gak rasa dengan bajet baju raya dua orang anak ni!huhuhuhu....rasanya beli semua yg ada sale tapi tak gak bole jimat..suar jeans budak kan mahal gila..lps less 50% pun masih gak harga tu 70 hengget..bole beli sehelai dress poplook kat aku tu..kekekekeke..tapi takpe la, setahun sekali aje beli baju bagai nak rak kan..kalau tak raya takde la nak membeli sangat.beli baju pakai kat umah je la..untuk anak teruna aku tu, aku ada beli 2 helai kemeja polo dgn miki.yg lain t shirt je.mesti ensem anak teruna botak aku tu..hahahahaha..baju melayu tak sama dgn papa lak warnanya.baju ipan terlebih kuning macam sami siam kah kah kah!Tahun ni baju zaraa sopan santun,takde nampak ketiak.t shirt semua lengan panjang dgn tiga suku..satu gown aje nampak ketiak.permulaan untuk ajar anak jgn pakai seksi2 bole??kah kah kah apa la aku ni..budak tu kecik lagi pun.huahuahua...senang sket hati baju depa dah beli.baju aku tak pi amik lagi malam tadi sebab penat..malam ni la aku amik.tailor tu ckp tak bole buat bju kurung pahang sebab sayang kena potong bunga sulam kat baju tu.kena buat kurung moden..huhuhu..dah bape byk kurung moden aku daaa...jenuh nak maintain perut dgn pinggang tak bagi naik, kang tak muat semua baju.tu pasal la nak buat baju kurung pahang, tutup la sikit body tu kan.alahai....takpe la...janji baju aku siap.tak sabar nak tgk tailor tu jahit manik macam mana..mintak2 cantik la seperti selalu..tak cantik pun aku kena pakai gak kan.kakakakaka..jadi operasi malam ni ke alamanda la pulak,takpun kalau laki aku malas malam raya kami pi beli..hehehehe

No comments:

Post a Comment