Yang gojes gojes je

Wednesday, August 1, 2012

butter cookies sedap

Assalamualaikum


Saya merupakan peminat cookies...satu tin cookies pun saya bole hadap sambil lepak tgk tv sampai habis tau...terpengaruh dgn entry redmummy pasal cookies yg dikatanya sedap gila sangat tu terus saya pun order K.Rogers cookies kat anismagicfingers tehee :p

memandangkan self pick up kecuali area shah alam, saya mintak anis hantarkan kat ofis hubbyku kat shah alam..kalau idak tak merasa la cookies sedap tuh kan.tak kuasa nak pi shah alam semata2 amik cookies huhuhuhu..So saya dah order 5 tin terus...satu tin RM23 kalau beli 5 tin promosi RM100 sahaja..ada 4 perisa.Esok petang anis akan hantar kat opis hubby yeay!tak sabar nak try cookies sedap tu nom nom nom

I buat review nanti oke hahahaha :p





No comments:

Post a Comment