Yang gojes gojes je

Sunday, September 25, 2011

Moh ler kita doa-doa

Phewwwitttt!!berita baik untuk kakitangan awam.Diulangi kakitangan awam sahaja yer..Mungkin dan mungkin juga tidak....anda akan menerima kenaikan gaji dan bonus sebulan setengah!hip hip horraayyyyy!!amaran ini baru angan-angan je.

Menurut sumber yg boleh dipercayai..*mimi ko kene percaya aku,apa aku ckp mesti betul kan..hikhikhik..kita akan mendapat kenaikan gaji tapi tak pasti berapa percent..saye tak mo cakap..ceh mcm aku wakil PM pulak kan..keh3.

Apa pun semua mesti tak sabar nak tunggu bajet yg akan dibentangkan 7 oktober ni kan..semua kalo boleh nak sgt ler nek gaji..bonus tu takpe lagi sekali dapat sekali habis!!gaji ni kekal sampai pencen..dgr khabar juga lepas ni PAR dan pemandu akan dinaikkan gred ke 17.ini sangat tidak adil bagi mereka yg ada dip dan degree tapi gred 17.maka eloklah yg gred 17 ni dinaikkan ke gred lbh tinggi sikit misalnya gred 20..hehehe hehehe

Oleh itu mari semua kita berdoa tetapi berhenti berharap supaya ini semua akan jadi kenyataan!:)


-
-
-
-
-
-
-
Thank you for reading this entry!

4 comments:

  1. wah...aku percaya...aku doa ari2...skurg2nya bg up la 30%..boleh camtu..??

    ReplyDelete
  2. nb bek ko percaya.hahaha..30% tu dengar2 je la..wait n see..open table la!hehe

    ReplyDelete
  3. ko wat open hse lg skali ye...aku nk g umah ko..hehe

    ReplyDelete
  4. ala tak yah open2 house.klu nak dtg,dtg je.aku msk special utk ko mimie..hehehehehe

    ReplyDelete