Yang gojes gojes je

Monday, December 30, 2013

abah wan dan mak tok dah balik

Assalamualaikum

Malam tadi mak pak mertua aku dah blk perlis.satu malam ja depa tido rumah kami.pak mertua aku guru besar nak bukak sekolah ni dia sibuk la..mai kl pun hantaq cucu2 kesayangan depa tu..la ni cucu baru 2 orang ja...bila nak bertambah jadi 3 tunggu laa..sama ada dari perut aku atau dari perut biras aku hehehe..malam tadi sebelum pi hantaq depa kat hentian bas kajang kami bawak pi makan kat red wok bangi dulu..macam biasa steamboat di situ tidak mengecewakan..pagi ni aku sakit perut pasai makan seafood byk sgt mlm tadi.heheehe..ipan zarif mcm biasa suka buat kecoh.makin byk akai pulak lls blk dr kampung ni.tapi mcm biasa dia tetap seorang kanak2 yg ceria dan kelakar.rasa nak lepuk pun ada.hahaha

Tgk ipan tu dok pulun apa ntahs

Berdiri pulak dah.bkn mkn sgt main ja lebih.dia pi tuang kuah tomyam dlm mangkuk asikrim pastu tuang atas tempay grill tu plak.

Habis comot.balik rumah bagi mandi sekali lagi.

Lepas makan pi hantaq mak dan abah kat hentian kajang bas pkl 10 mlm.ipan zarif kalut nak ikut.bas dia pgl kete api.org ckp bkn kete api bas la...dia jawab blk bas la bukan kete api.dushhh!suka hati ko la dik...naik bas tak mau turun.last2 aku ckp jom kite g taman nak?dia jawab 'aman'?terus turun dari seat bas lps tu sempat lagi tekan tempat adjust seat tu.hahaha.ipan2 lawak betoi budak ni.dok babai mak tok n abah wan dia kat bawah kemain kecoh.orang dok gelak ja tgk dia.balik rumah tak mau keluaq keta pulak dah.mnak g aman!hahaha.aku ingat dia lupa.mengamuk la tak mau keluaq keta.mcm2 dia sorang.hari ni laki aku cuti.tadi aku kol laki aku ckp ipan bgn tido pi masuk blk cari abah wan n mak tok dia..hehehehe...cuti raya cina nti kita blk kg lagi yer...

No comments:

Post a Comment