Yang gojes gojes je

Sunday, December 29, 2013

cameron day 1


 Assalamualaikum

Bersiaran dari the heritage hotel cameron highlands hikhik..pkl 6.30 baru gerak semalam dr kl sbb tgu kawan ofis hubby hantar baju program.kami ikut tapah.jalan bengkak bengkok sampai pening lalat aku jdnya.nyesal lak ikut.hahahaa..sampai tanah rata dlm pkl 9.30 mlm terus check in hotel..tgk2 hotel trus tak jadi nak menyesal kahkahkah..lps check in kitorang g makan sbb dah lapar sgt2..makan steamboat.utk 2 orang rm40.tapi tak best pun.tak byk pilihan.hubby kata standard la kat sini.takyah compare dgn red wok sgt laaa...heheehe..

Bilik kitorang.besar bilik ni.pueh hati.kalaulah bilik kat umah besar ni kan syok..one day mana tau.amin..hehe

Bilik yg sgt selesa.kire ok la kan..rasa macam bulan madu kali pertama wakakaka


Ruang tv.besar kan.


Toilet.besar toilet ni.aku sempat berendam sekali je hari nk blk tu.sejuk sgt kat cameron takde nafsu aku nak berendam lama-lama.hahaha.klu anak2 aku ada mesti depa syok dpt berendam ni.laki aku ckp nti bln 2 dia dpt bonus sbb achive target tpc 10k kami dtg lg sini bwk anak2 in shaa Allah..

Ruang mandi.laki aku ckp psg pintu cmni kat toilet blk kitorang mcm ok tak mkn ruang sgt.later if ada duit terlebih kui3

Lepas check in hampir pkl 11 gak la kitorang cari makan.saja nk try steamboat.boleh la..mahai.

Rm40 utk 2 org byk ni ja yg dpt.tak berbaloi byq rm40 heheehee..

Ok ni cerita hari pertama lepas check in kat haunted hotel in cameron ni..kenapa haunted??jeng3 nanti aku cite.nantikan entry seterusnya.kikiki



2 comments:

  1. wei..aku mmg cannot go lah steamboat kat cameron..hahahaha..
    harapkan byk sayoq2 sayoran sajalahh...

    ReplyDelete
  2. stimbot cameron indah khabatr dr rupa ja.. hehe..

    ReplyDelete