Yang gojes gojes je

Thursday, December 5, 2013

jumaat terakhir minggu ini

Assalamualaikum

salam jumaat dari aku.keh3...

aku sorang je kat level pejabat ni hari ni.yg lain meeting, bertugas kat pwtc.malas aku nak buat keje.bukak tv dgr je.nak tgk gambaq apa pun tak nampak arial tak ok.kekeke..ptg ni hubby aku amik dr opis terus gerak ke banting.aku ikut dia outstation.ada program kat sana.sampai tgh hari ahad blk lps tu terus ke shah alam jumpa client nak amik medical card.lps tu ke rawang pulak client nak buat simpanan pendidikan utk anak dia.perghhh..mlm kot baru sampai rumah.terbaik...mmg penat oi hidup aku skang.sampai bakul baju dah masuk 5 bakul tak lipat2 lagi.mujur la aku makan double stemcell.mmg bagi aku tenaga luar biasa.klu tak aku ni kan cpt penat,lesu,letih,mengantuk.skang ni aku dah tkde masalah tu dah.aku rekemen sgt apa yg jns cpt letih, tak ckup tido ngantuk try double stemcell ni.aku dah sbln lbh kot makan.mmg aku rasa sihat bertenaga je.cergas, tidur aku pun lena je.sapa nak try blh pm aku.2 kotak rm270 utk belian pertama.belian seterusnya rm190 jek.pasty siapa yg blom ade medical card, belum ada saving, anak2 blm ada medical card boleh pm aku 0173435895..aku bantu suami aku buat insurans skang.jadi pa dia.marketing semua aku buat.dia goyang kaki jumpa client je.bkn naj byr sket gaji kat aku.hahahaha..aku belum amik lesen lagi so aku bantu2 jek la..thn depan nak sit exam dan ada lesen baru aku blh buat atas nama sendiri..so korang klu nak tnya pape pm je.pastu like page kitorang Perunding Takaful - Armizi Ariffin untuk lihat produk2 terbaru prubsn dan prudential..yg nak join bisnes double stemcell pon bole modal rm270 je..tp aku tak blh nk monitor.gerak sndri lah ye lps dah ada akses..aku mmg tkde masa dah.sebab aku tumpu buat insurans dgn laki aku.huhu...in shaa Allah aku target sblm kak long darjah satu aku nak resign.keje dari rumah je.mmg tu cita2 aku.buat insurans full time.aku yg handle bisnes,duit dan masa aku sendiri.demi anak2 tersayang aku perlu bekerja keras, tiada istilah rehat dan goyang kaki dalam zaman yg serba mencabar ni.semua pun nak naik..arghhh tension aku..kikiki..
linda, tak dan jgk la nak hantaq kain hang.isnin malam in shaa Allah aku hantaq.kekekeke...babai...nti aku bersiaran lagi dari banting.keh3..



1 comment:

  1. alhamdulillah wei..murah rezki..
    takpa kain tu, bila2 nanti kalo ampa ada umah aku p amik pun takpaa..
    aku pun hujung minggu ni nk bawak anak sedara aku pi jalan2 pusing kl..
    budak tak penah jejak kaki kl..wakakakaa...

    ReplyDelete