Yang gojes gojes je

Monday, December 30, 2013

cameron day 3

Assalamualaikum

Sambung cite pasal cameron lagi sorry kalau korang bosan hehehe..malam sabtu kitorang pi pasar malam brinchang.punya la ramai orang.jauh kot kitorang parking.sesak.agknya minggu terakhir cuti sekolah tu yg mak pak pulun bawak anak2 jenjalan.

Selfie sementara tgu lif nak turun.kekeke.laki aku tu klu tak buat muka raksasa tak sah.

Pulun makan cekelat stroberi.aku tak beli steoberi kat psr mlm ni.aku beli kat kea farm.sekali dgn sebekas coklat cicah lagi.satu bekas hbs dlm keta.2 bekas lagi anak dara aku makan.zara mmg suka stroberi.

Bertahun tak jmpa kak imah, kat sini kitorang jumpa hehe.kak imah ni ofismate ms keje rtm dulu.sama2 reporter skang kak imah fulltime housewife dah.lps blk dr psr mlm kitorang lepak kat lobby dan gosip2 hehehe

Posing di depan heritage hotel

Posing kat taman dalam hotel.scary je aku tgk taman ni tau huhu

Cantik je hotel ni.tapi bilik tu mcm ada masalah bau la.lama tak servis carpet ke hape yg lain ok.makanan sedap.

Check out..nak balik daaa....singgah homestay tmpt program utk majlis penutup lepas tu.

Ada rezki dtg lagi..tapi nak dok hotel lain la plak.takkan hotel yg sama jek.hehe..yg pntg google dulu sblm menginap kat mana2 hotel kat cameron ni..jeng3...haunted...kikiki

Tunggu hubby aku settlekan majlis penutup.aku dok tibai stroberi dlm kete.ngeh3...kitorang singgah kea farm.rambang mata aku sayuq campur 16 peket rm10 ja..beli itu ini habis rm150 kat kea farm.huhuhu...jagung madu, ubi madu semua beli.

Ondway turun kami singgah cameron valley bharat tea plantation tu..hajat nak mkn strawberry cheese cake yg sdp tu tapi habis.orang full!jadi kami pekena teh tarik sedap ni dgn ice cream brownies sambil menikmati pandangan hijau yang mengasyikkan dan menyejukkan.

Cantik sungguh pemandangan.

Dulu pi kami turun amik gambaq kat bwh ni..ada anak2 rajin sket nak amik gambaq.depa takda malaih terus.hehe..

Dan kami meneruskan perjalanan ikut tapah.pening aku jalan bengkang bengkok.anak2 aku pun ondway jgk dr perlis.bas pkl 10 pg.seronok btol depa dpt naik bas.pkl 5 kami tgu kat rnr sg buloh bas bnti situ.kak long nmpk ja aku terus lari peluk mama pastu menangis.sensitif sungguh anak dara sorang ni.dia rindu kat aku sampai nangis.yela sebulan tak tgk muka.yg si ipan buat dek je budak tu.hangin aku dia bg hlg sebelah kasut nike dia yg beli raya hari tu.ni kali kedua dia hilangkan sebelah kasut nike dia.sabar jela dgn budak ni.huhu..nak suh beli kasut baru la tu.mcm tau ja mama nk dpt bonus.keh3..rumah kembali meriah dan bersepah dgn mereka berdua.maka suara tarzan mama pun kembali memecah kesunyian!

1 comment:

1. alahai...zara rindu mama dia la tu...syok dah mama dia anak2 dah balik..kekekkee...