Yang gojes gojes je

Friday, December 6, 2013

hutan lipur sungai sendat

Assalamualaikum.

Salam sabtu.bersiaran hari onehome hotel ulu yam sambil layan detective conan.kikiki...pagi tadi dah ikut hubby masuk hutan.hujan lebat kot.bosan aku.semua geng lelaki je.duduk la sejam lps tu hubby aku hantar blk hotel blk.hahahah..baik aku tido je dlm bilik lg best.hjn2 ni tak kuasa aku nak duduk lama2..kang datang pacat merayap jenuh.staff2 hubby aku semua jadi askar la tido bwh khemah dalam hutan.kalau aku tak ikut ni hubby aku tak stay kat hotel la..pengarah dia dgn bini no 2 dan anak2nya pun stay hotel ni.klu bawak anak2 aku ni suka la dorang bole mandi sungai.tapi hujan2 ni mau demam.bahaya jugak tak berani aku hujan lebat ni.ni aku dok layan tv 3 jelah.astro takdak.huhu..tgh hari kang hubby aku blk nak pi makan.pastu blk la hotel blk aku nih..satgi nak membuta.sejuk2 ni sedap tido.mlm tadi hujan punya lebat kuat btol bunyi.layan sungguh aku lena.hehehe..esok pkl 12 kami gerak balik la.terus jumpa client kat u8 shah alam.isnin dah keja..huwwwaàaa!!!

nanti aku sambung cita lawak kat sini.aku nak tido sat.ngeh3

ini lah programnya.bwk pesalah juvana bawah 21 thn.depa dok ke dlm hutan lagi.masak semua sndri.aktiviti depa consultant yg uruskan.hubby aku pantau ja.

hujan lebat mlm td air agak keruh.tp syok la air terjun kat sini.suci murni.semangat hutan.hehe

hotel kami duduk.walaupun hotel bajet tapi selesa.ok je.mlm td aku semput sejuk punya pasal.dh tutup aircond pun aku dok sejuk lagi.nsb baik rini tak demam.huhu..ok nak tido.nti aku sambung cite loklaq aku kat sini.kakakakka

1 comment:

  1. hahaha...aku tau cerita lawak hang yang kontrobersi tu..wakakak..
    cnatik gak hotel tu wei..selesa..

    ReplyDelete