Yang gojes gojes je

Monday, December 9, 2013

buang air merata!

Assalamualaikum

Sejuk oi opis.tak paham aku diorang ni.kulit biawak ke huhu..aircond 4 bijik utk pejabat kecik ni.dia blh psg kipas lagi depan muka.aku siap pakai stokin tebal dengan sarung tangan.sabar jelah..huwaĆ aa!!

Ok aku nak cite pasal yg pi hutan lipur sg sendat tu.kitorang sampai dlm pkl 6 dlm hutan tu.hubby aku masuk jenguk peserta aku tak ikut sbb hjn lbt.so sku lepak depan toilet kat situ.spnjg perjalanan mmg lbt hujan.aku dah nak terkencing tp cam blh thn la nk kencing lps check in hotel.masuk ke hutan tu dlm jugak..klu nak keluar blk jauh...tunggu laki aku lama la plak.ni dah gigil dah don menahan.menari dangdut aku depan toilet tu dok menahan.dlm kepala dok piki botol air ada dlm kete.ingat kalau tak tahan sgt aku nk buang dlm botol tu je.mesti bersepah kan.kalo lelaki takpe la jugak masukkan je anu dlm muncung botol tu.kah kah kah!lps laki aku muncul aku ckp la tak tahan sgt dah.cari tmpt yg blh aku membuang hajat.ada la tepi toilet tu paip.apa lagi aku cangkung dN kencing dgn penuh kepuasan.lega!!nsb baik hr jumaat dh dkt maghrib tkde org.yg dtg camping pon dok jauh dlm hutan.laki aku tlg cover la.bole lak dia tgk aku kencing.huahuahua tak senonoh betul!1st time aku kencing merata.dlm hutan lak tu.nsb baik tak kena 'sumpahan'.hahaaha. p/s:jgn tahan kencing nti kena batu karang.kih3..linda mlm ni confirm mai.hehe

2 comments:

  1. hahahahahaaa..aku dok gelak sorang2 ni depan pc..hahahahahhaa...
    ha malam ni mai la..kekekeke...

    ReplyDelete