Yang gojes gojes je

Wednesday, June 13, 2012

Baju raya

Assalamualaikum w.b.t


Korang dah tempah baju raya?beli kain?Aku dah hantar tempah dah..kalau nak ikut nak beli siap je sebab tahun nih mcm takde mood sangat pasal raya..sekali makcik hubby pergi bandung beli kain bagi kat aku...satu kain shiffon yg sulam bunga tu warna pink.cantik sangat.satu lagi kain untuk buat kebaya pendek bersulam jugak warna kelabu..settle baju raya aku kan.heheehe..tema?tahun ni takde tema..caca marba je..malas aku nak memikir cari kain.tak kisahlah warna warni pun janji ada baju raya..untuk Zaraa nak beli siap je..nak cari kebaya untuk budak punya..eheheh..irfan pun sama beli je.Senang kan.baju aku 2 psg je cukup.baju pakai g opis pun dah banyak.pakai je apa yg ada.kuih raya??tahun ni aku decide nak buat kuih sendiri *yolah tu kalau nak beli pun maybe 1 atau 2 jenis je..nak berjimat.buat sendiri dapat lagi banyak dan puas hati..bulan depan aku kena start mengugle resipi biskut raya yg mudah2.Mood membara nak buat kuih raya kat dapur baru.ahahaaha #poyotahapapapuntakbolehkaunih#


kuih yg wajib aku buat*pic gugle


Open house raya??harus....last year aku buat kat sedara je,tu pun jemput 4 family je sebab umah aku kan sempit..tahun ni..boleh la aku jemput satu kampung!wah mcm la umah kau banglo sangat kan?kekekeke..tgk bajet kalau ada.kalau takde tak yah buat senang.hurrmmm sabtu dgn ahad ni nak pasang lampu dgn kipas.yeay!

2 comments:

  1. bercerita pasal raya dah ek.....tahun nie baju raya beli jer....kuih raya mcm nak buat sendiri tp tgk dulu camner...

    ReplyDelete
  2. hehehe..itu lah..orang2 kat ofis dah sibuk belu kain nak buat baju raya dah..puasa pun belum kan.hehe..buat kuih sendiri lagi jimat..daapt banyak dgn modal yg sikit.beli pun kdg2 tak sedap jugak :)

    ReplyDelete