Yang gojes gojes je

Monday, June 25, 2012

Good morning!

Assalamualaikum w.b.t


Malam tadi pukul 9.15 aku dah kerah kakak dengan adik masuk bilik tido.dah start kena ajar tidur awal baru senang nak bangun pagi.esp si zaraa tu cukup payah la bangun pagi..dah tido lambat harus la bangun pun lambat..pepagi je aku dah membebel paksa dia bangun..tuh camne nak sekolah tahun depan?kena start ajar tidur awal jugak.masalahnya aku pun kena tido gak sekali..dah tak jadi keje mengemas membasuh bagai.tapi kan tido awal pun asal aku ngantuk jugak?kah kah kah!

Hari ni orang evo casa design tu nak datang pasang wallpaper kat rumah.yeay!tak sabaq nak tengok..harap2 cantik la design yg aku pilih dan direkemen oleh designer tuh..interior designer tau mamat tuh..sempat la nanti aku mintak idea free kat dia.hahahaha..dia cakap pasang wallpaper kat dining dgn living room tu 3 hingga 4 jam!mak ai lamanya!!app dgn depa pkl 10 pagi..aku terpaksa keluar pejabat la kejap..dah standby isi borang keluar pejabat nih..tunggu bos masuk je nak suruh sign.hehehe..masalah diorang ni tak buat keje on weekend..masalah aku lak weekdays aku keje..hubby lak minggu ni padat dgn meeting je cannot skip..so aku la yang kena pantau hari ni..moga2 aku tabah drive sensorang ke semenyih tuh..takut!huhuhuhu.......Ya Allah lindungilah hambaMu ini..

Lepas settle aku kena pecut ke opis balik!malam ni lak atok angkat aku cakap nak tolong bawak barang lagi..kitorang nak angkut meja makan aku yg kaca tu sekor sebab tak boleh campur dgn brg lain takut pecah tampered glass tu..and sumbatkan rak dan almari kaca setakat yg muat.aku dah pack sikit2 barang.balik keje je start mengemas.letih tau..kalau byk cuti, memang aku cuti dah..pastu berlambak la keje atas meja kan.sigh.ok, nanti aku share pic ye, tata!

1 comment: