Yang gojes gojes je

Monday, June 11, 2012

selamattttttt

Aku tak mengandung.yay!hahaha..sebab kenapa aku blom period lagi adalah kerana, pil yasmin tu,lps kita hbs makan baru period akan keluar rupanya.jadi period kita akan stabil je setiap bulan..ohhh...baruku tahu...hehehe..ada 4 bijik je lagi,lps hbskan tu barulah aku akan period..kalau tak tanya doc ni sampai bila pun tak tau.tau makan je.kih3..lps tu aku tnya doc knp aku naik jerawat lps mkn pil ni, doc kata pil ni sebenarnya akan kurangkan jerawat dan cantikkan kulit.maybe bru nk serasi dgn hormon aku so doc kata teruskan saja.tapi kesan pil ni utk jangka masa panjang, muka aku akan berjeragat.huwwaaaa...kesiannya org perempuan ni kan :-)


So doc bg aku ubt demam,flu,kahak,antibiotik dgn ubat batuk je..dah selamat ku telan..hopefully sihat cepat sebab esok aku nak keje.hubby lak sampai esok blk lmbt sbb kursus,aku pun tak smpt nak sembang2 dgn dia,tak dpt solat berjemaah, tak dpt nak meluahkan perasaan kat dia.huhu..act ada sesuatu yg amat mengganggu aku..ada perkara maksiat sdg berlaku,2 org manusia sedang bersekedudukan.aku dah nasihat walaupun aku dikata mcm2, tapi aku dah jalankan tgjwb aku sbg seorang islam..selebihnya mereka berdua ni tanggung sendiri la akibat perbuatan mungkar tu.aku cuma kesiankan mak bapaknya yg menanggung dosa mereka ni.apa pun semoga Allah bukakan pintu hati mereka utk bertaubat dari dosa berzina dan berbohong selama ini..dan semoga pertunangan yg bakal berlangsung tu, akan berjalan lancar.cuma nasihat aku, sblm berkahwin jgnlah bersekedudukan lagi..apalah makna sebuah perkahwinan kalau tiada apa yg tinggal??semoga Allah mengampunkan dosa2 kamu berdua.amin...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment