Yang gojes gojes je

Monday, June 4, 2012

hati tak senang selagi tak...

Assalamualaikum w.b.t


Minggu ni dah mula proses renovation rumah baru..renovation la sangat..padahal buat kitchen cabinet dengan grill jek pun.hahahaha..nak wat camne ongkosnya kurang sob sob sob...en hubby, dah decide ke nak buat cornice ke tak???sikit je pun kos pun takde la byk sangat..ceh ayat memujuk ni.hehehehe..

Hari jumaat ni balik keje aku nak ajak hubby jenguk rumah kitorang..agaknya apalah yg diorang dah buat.kitchen tu lambat lagi sebab kena buat table top dulu..take time jugak.aku dah warning (gile warning tu) tauke tu kena siap sebelum hujung bulan pasal aku nak settle kemas umh sebelum puasa.grill lak dia cakap 2 minggu..hopefully siap la dlm tempoh tu..risau jugak sebab tak kenal kontraktor yg buat grill ni, jumpa masa dia datang kat area umah kitorang nak promote syarikat dia..hopefully takde apa2 yg membuatkan aku hangin dah ler..amin...

Kalau dekat, hari2 dah aku pi jenguk umah tu walaupun entah takde apa yg diorang buat lagi.gila saiko.tu baru umah setingkat 22x80..kalau umah banglo 40x35 berkali ganda saiko aku.kah kah kah

Aku tunggu grill siap je, boleh la orang dtg pasang lampu, kipas dengan bathroom hardware tu..aku tak sabar nak tgk pasang lampu dekat pagar dgn porch tu..mesti berseri2 rumah aku tu..kekekeke.Cat tak beli lagi, sabtu ni kot pi cari..area depan kena cat pasal pemaju cat tak kemas dan tak tebal..tak cantik.nak tak nak aku kena cat jugak.dapur tu tgk la kalau rajin.kitorang cat sendiri, cut cost.takde ongkos dah.short terus nih.hahahaha sabo jela.makcik aku cakap alaaa pi la buat loan....hukhuhkhuk....takpe la.....;p


Selagi tak tengok rumah selagi tu hati aku tak senang.siang malam terbayang2..beginilah perasaan bila ada rumah sendiri.hahahahaa

2 comments: