Yang gojes gojes je

Tuesday, November 15, 2011

Confirm!

Assalammualaikum


Betul la, dah dapat invitation card dari UUM..confirm saye la yang akan menerima sijil dekan itu...hihihih..lega....takut salah orang pulak.kang kemain dah excited tak ke kemalu-maluan.

Seat dekat dalam untuk student dan tetamu kehormat saje...Halahai takde sape la nak amik gambar saye amik sijil dekan dari Naib Canselor nanti.huuuuu....apa kata nti bg je kamera kat org sebelah lepas tu suh dia snap byk2 masa tengah naik pentas amik sijil tuh kan..kekekekekke

Nanti hubby kena tunggu kat luar la.mesti dia tak mo kan tercongok sengsorang takde kenal sesape..dia kata nti dia keluar la mana-mana dah hbs nti baru dia dtg...cet..bek tak pyh teman kan.

Yang best dekat kad aturcara ada sidang media ler pulok..diorang ni jemput media lah tu cover..sah2 la berkenaan universiti atau kolum pendidikan yg cover.len ler ada menteri rasmi byk ler media dtg..kut la muka ni boleh kuar tv ke kan.hahahahaaha gian nak kuar tv cam dedulu datang dah.ahaks

Bagi sijil dekan je pun nak panggil media kan.len la konvokesyen.harus masuk paper.ni kalu betul ada media dtg ni, mintak2 ler ada yg saye kenal.kot geng2 reporter dulu ke.harus la suh dorang interbiu diri sendiri..hahahahahaha jangan meluat haaaa...gurau je...:p

Cakap pasal mende ni, sebenarnya ini lah hikmah dan rezeki buat saya.Sebelum ni kawan2 saya uum tak raikan dlm majlis kat hotel 5 star pun.g amik kat pejabat je sijil tu..time saye lak uum buat majlis.Dulu saya sedih la tak konvo sesama batch.tapi dalam kekecewaan tu ada pula hikmah di sebaliknya.ini lah hikmahnya..akan saya abadikan kenangan ni sbg hadiah terindah buat saya sepanjang belajar secara separuh masa ni..kawan2 saya kata saya pandai, sebab tu dpt anugerah sijil dekan ni.tapi tak la,saya tak pandai mana pun.mungkin ni rezeki saya kot.syukur alhamdulillah.Untung juga habis lambat ni...kui3..;)

Otak tengah dok piki nak pakai baju apa ni.nak beli baju baru dah hjg2 bulan poket pun kata kem salam jela..hehehhe..tapi baju elok2 pun banyak..jadi pakai saja la apa yg ada.Konvo nti baru la tempah baju khas ok..oh sungguh la overnya hallahai......hahahhahaaahh!!

Tengah tunggu hubby dtg opis ni nak lunch sama-sama.kebetulan dia hbs kursus kat swiss garden hotel jadi bole la makan bersama-sama.selamat makan tengha hari uollsss!

2 comments: