Yang gojes gojes je

Monday, January 2, 2012

Tough day!

Assalammualaikum..

Sakitnya bahu dan tensionnya pemikiran..errrm tension sikit la..Ada lagi jugak yang hantar claim hari ni.Dah berkurun hantar surat inform last date untuk hantar.Nampaknya mereka-mereka ini memang degil sejak azali.No komen!

Saya ni clumsy sikit,kalau boleh kerja mesti disiapkan dalam tempoh satu hari!Bila dah clumsy mula la nak silap sana sini.Masih belum biasakan diri 100 percent dengan konsep di sini yg berbeza!LOLOLOL

Ok, di awal tahun baru ni saya berazam supaya menjadik pekerja yang lebih cemerlang dari tahun sebelum ini. which is di mana kesilapan dan teguran yang diberi akan diingati dalam kepala selalu..errrkkk..Kan dah cakap saya tolol sikit kalau bab mengira nih.Pasai tu tak sesuai pun amik course accounting.kakakaka..Bagi gua mic suruh mengacara majlis, sure gua ok!!hahahahaah!

Ya Allah ya tuhanku, kau permudahkanlah urusan pekerjaanku dan berilah ku rezeki yang halal.aminn...


**Adakah saya perlu OT hari ni??demmmmm



Thanks baca!

1 comment: