Yang gojes gojes je

Wednesday, February 29, 2012

shopping at Thepoplook.com

Saya minat betul dengan dress yg dijual kat Thepoplook.com ni..makan hati je tgk dia update new design kat facebook, lps tu ramai lak selebriti2 pakai baju2 from them..tapi tiap kali nk order je bukak website dia, terus saya tutup balik walaupun dah listkan nak itu nak ini (mcm lah duit byk hiks) tapi terus tak jadi nak order..pasal apa???pasal booking online dia tak sama dgn kita beli online yg biasa2 tuh..kalo yg biasa isi order form lps tu bank in duit settle...simple la..tapi kat poplook lebih 'maju' la untuk saya yg agak buta IT nih huahuahua...punya lama la dok godek jugak sebab nak jugak beli baju tuh..siap tnya kat fb lg nak order tak phm.hahahha..lps tu barulah try isi semua..wah sangat sistematik!jakunnya aku!!!hahahhahaa...dan terus la byr by maybank2u..dah settle tunggu sampai je baju tu..ngeh2...dgn itu secara rasminya saya mengumumkan duit dalam akaun saya tinggal RM9.89 sen je!nak makan apa sampai dapat gaji nanti???huhuhuhu ;p


ni lah dress yg saya order tu..ni pandangan dari belakang.hopefully muat la.hehhehe.

kalau nak beli sila la ke thepoplook.com ye!



minat betul dgn dress ni tapi out of stock..tunggu dia restock balik la ;)

3 comments:

  1. memang cantik dan mcm nak beli semua ja kalo tengok kat situ..hahahaa..siap duit jaa..lagi2 online..laju ja abih duit oii...

    ReplyDelete
  2. tau takpe.hrga dia blh kira murah la jugak kan..kalo kat semenanjung takde shipping fee pun.ni aku nk suh mizi transfer duit dlm akaun aku,aku nk beli lagi selai..kakakaka *tak sedar diri duit hbs nk shopping lg

    ReplyDelete
  3. Salam sis... Kalau sis nk jual yg dress polkadot tu sy nk beli.. Lama sy cari yg ni..
    Ni email sy ajmahs@yahoo.com

    ReplyDelete