Yang gojes gojes je

Wednesday, December 19, 2012

dekorasi penutup 2012

Assalamualaikum

Lama rasanya tak update pasal dekorasi rumah hehehe...act rumahku kini dlm proses pengubahsuaian dekorasi dalaman...takde la ubah byk bnda pun..sikit2 je...byk lg yg tak siap,brg blom dipasang dan blom dibeli...aku share pasal ruang makan utama ye...meja makan putih tu dah dialih ke dapur utk makan2 kami anak beranak..senang kotor kat dapur jek..dan ruang kosong di depan tu mana bleh biarkan kosong..ahahaha..maka kami laki bini pun tergedik2 la ke ikea beli meja makan baru yg besar sikit, boleh duduk sampai 8 orang.kami laki bini ni mmg ikea hackers..hehehe...dlm bab mencatikkan umh ni hubby aku sbnrnya lbh minat kalah aku...aku rs la dia suka tgk umh kemas dan cantik...sjk ada umh sndri ni je yg dia mula suka nak beli itu ini tu...kekadang kami tukar2 idea gak..tak setuju gadoh.hahaha...

home delivery..ke semenyih caj 75.kitorang igt meja tu bsr tak muat alza.sekali sampai kotak tu mmg muat la masuk alza..hampehh....rugi 75 sob sob sob..len kali kena tnya dulu kotak bsr mana.brg2 lain sumbat keta je...


Tadaa..meja makan baru kami.hihihi..meja ni adjustable 4 hingga 8 org bole duduk..jimatkan ruang kan....semua ni hubby yg psg sendrii..bangga dgn dia.hehehe...carpet purple tu pun baru...tgk istanbul aku dtg bilik dian kan carpet purple mcm cantik..kebetulan carpet ni rege 129 je utk sesiapa y ada member card..NP 399 apa lagi sebat la tanpa rasa bersalah..hahaha ok setakat ni saja, nti bila dah kemas2 y lain ku update kalau sempat...tadaaa :-)





1 comment: