Yang gojes gojes je

Thursday, November 14, 2013

jana pendapatan dengan bisnes double stemcell

Assalamualaikum kawan2...

lama tak jengah blog.super busy.huhu..act saya nak kongsikan benda baik dengan uolsss..yg rasa nak tambah income keluarga,yg rasa stress duit gaji tak cukup atau cukup2 je, yang rasa nak beli mcm2 tapi halangan duit terpaksa buatkan anda fikir 10 kali sebelum beli.dan mcm2 lagi masalah pasal DUIT.tak terkecuali lah diri saya ni.alhamdulillah Allah buka hati saya nak join biz ni lps tgk sndri income kawan saya yg mcm nak meletop biji mata tengok hahaha.amik masa yg lama jgk la saya piki padahal mcm la modal tu byk benar.cuma tu la kdg2 kita ni suka fikir negatif.belum buat dh mcm2 alasan.mcm mana nak maju?tak blh buat la tak reti la malu la tak yakin la malas la sejuta alasan pun blh bagi kan btol tak?hehe.ok pernah dgr tak produk double stemcell?yg duta nya umie aida tu.act syarikst phytoscience baru setahun lbh je ditubuhkan.thats why la waktu skrg ni kita amik peluang sungguh2 buat duit.ramai tak fhm istilah MLM dgn networking biz lalu dgr je MLM trus ah tak nak lah tak minat.NEXT!lalu kita hanya mampu tgk jela kawan2 hidup senang kan.shaklee,tupperware,avon semua konsepnya sama cuma anda kena faham bagaimana nak buat duit yg byk dgn networking yg mantap.menariknya group sy kami gunakan kaedah pernomboran metafizik utk jalankan biz ni sbg panduan.syukur sy dpt leader yg hebat bantu a sampai z sbb kami nak ahli dlm group kami sama2 berjaya jana income sekurang2nya 4 angka sebulan.duit bkn tgu hjg bln je masuk ye.hari2 duit blh masuk.syoknya!!bagaimana caranya?pm saya sng sket nk ckp 0173435895.serius sy nak bantu sesiapa saja yg nak ubah hdp mrk.buang ego dan sikap negatif tu.esok kami ada kelas dgn pakar metafizik yg juga sifu DAO cikgu eddy utk pelajari bagaimana nak jana income 60k sebulan dgn biz double stemcell.siapa nak dtg dgr dan jmpa saya pm sy tau.kat subang je..oh blogger fatin suhana br join dan baru announce income dia hehe.alhamdulillah.blogger lynda roslan tgh cuti2 di Bali.happy sgt tgk income dorang ye..jom kita jmpa esok..20k dah dapat, kita target 60k pulak!bykkan doa dan tawakal.kdg2 sblm nk sng kena lalui susah yg amat perit dulu kan.takpa.jgn lupakan Allah.rezeki akan dtg bila tiba waktunya dgn usaha dari kita sendiri juga.

**reward pertama utk diri sendiri ialah note 3 kikiki**






 jom like page saya untuk info lengkap dan terkini.







1 comment: