Yang gojes gojes je

Monday, January 26, 2015

2 minggu yang memenatkan

Assalamualaikum

2 minggu yang memenatkan aku.ke sana sini.byk hal perlu diuruskan.terutama berkaitan masa depan.alhamdulillah langkah pertama dan kedua selesai, seterusnya akan ke langkah ke 3,4 ke 5 dan ke 6 pastu baru bole tarik napas lega hehehe..kena selesai sebelum 31 mac ni.semoga dipermudahkan la urusan aku.well, jumaat ni nak balik perlis.mak mertua aku buat kenduri kesyukuran hari sabtu tu.pastu ada urusan family lak, aku nk bwk blk 'bukti'  dr sepupu aku,mungkin dah sampai masa untuk didedahkan.yelah selama ni kami semua asyik bergelumang dgn fitnah saja.tak kacau org pun org berkenaan tak habis2 mengganggu kententeraman kami.agknya sampai dia mati la kot perasaan tak puas hati tu tetap ada.apa yg blh kami buat doakan sajalah semoga mendapat hidayah.susah kalau hati keras ni.ntahlah.malas nk komen apa2.jaga diri kita sudahlah, jaga iman jaga akidah jaga HATI yg paling utama.kita ni kalau sentiasa ingat Allah dan takut pada balasan hari kiamat kita takkan berani nak piki buruk sangka walau sekelumit pun kat org lain apatah lagi nak buat perkara yg lbh bsr drp tu.apa pun tiap manusia lain2.semoga aku dan korang semua jaga la hati baik2.jgn la ada niat jahat, nak aniaya org ke apa ke.cepat atau lambat ada la balasannya.kita muhasabah la diri baik2.aku pun byk nak kena perbaiki diri.rasa mmg takkan cukup smpi mati agknya..amin3,,nak jadi hamba Allah yg soleh.Dia yg pegang hati kita jadi Dia saja la yang tau apa yg ada dalam hati kita.aku pun tak sabar jugak nak dgr komen dr org yg layak la aku rasa sebab dia agak alim2 orgnya..so sepupu aku dh transfer segala bukti.aku blk tlg bg la pada sepupu sorang lagi dan mak sedara aku.moga2 dpt bersihkan blk nama mak sedara aku tu yg tak hbs2 kena fitnah.dunia-dunia...isnin kitorang nk grk blk dh sbb nk singgah batu gajah perak.nak jumpa prospek nak amik takaful untuk 1 fmly, pastu nk kasi polisi sama kat client yg dok situ jugak.sambil lalu kan singgah jelah.ari selasa rehat di rumah saja.blk ni aku nak pi kuala perlis makan ikan bakaq dgn padang besar nak beli pepero satu kotak pastu jual kat opis hahahah.aku ni mmg otak meniaga.semua bnda aku nmpk boleh buat jual.ada sekali tu aku ckp apa ntah.laki aku tiba2 ckp mama ni mmg otak meniaga la.dia pun tak terpiki apa yg aku cakap.hihihihi.tak sabar nak blk kg!aku kena pergi bercuti ni pnt sgt koje.tp bila kira2 uwang yg nak kena jimat2 ni ermmm takpelah later pun takpe.keje dulu.enjoy kemudian.hahah!yg pntg tahun depan aku pi london starclub 2015 amin3!

No comments:

Post a Comment