Yang gojes gojes je

Monday, July 30, 2012

ayaq takdak!

Assalamualaikum


Geramnya bangun pagi tadi nak mandi, air takde!*&%^%^!malam tadi air memang slow gile, terbantut tugas2 nak membasuh pinggan mangkuk dan baju yg banyak...pastu dah ok sikit ku terus je basuh..ingatkan pg tadi dah ok, rupanya elok aje aku masuk toilet dgn bangganya 'pancut' sekali bukak paip air takde!oit camne aku nak cebuk ni??huwwaaaaaa!!terus aku jerit kat hubby suruh amik air kat sinki..kah kah kah..hubby cakap len kali bukak paip dulu ni tak main pancut kencing je kah kah kah

Air kat sinki ada sebab direct dari paip, yg dlm bilik air lak air dari tangki..semalam kan air slow jadi dia lambat naik ke tangki la...tension btol la kalo air takde..kite dah la ada anak kecik.selangor mmg masalah air sungguh..byk kali dah air slow..pernah sekali benti trus tp esok tu ada balik..oit Syabas boleh tak tolong atasi masalah air ni??ingat negara mundur ke takde air memanjang..sigh!

Nak cite pasal apek jiran depan rumah fasa 2..mlm td hubby nak g tnya la umh dia ada air tak.yela nk tnya jiran sendiri,jiran pun blom ada..pastu hubby panggil la hello..dia mmg bukak pintu..pastu hubby aku tnya la air ada tak?apek tu geleng kepala je kuar umh pun tidak..gile sombong!tak pe cheq....hang mintak tolong apa2 esok, hang tau la...hubby aku dah bengang.hahahahhaa..cina dua bijik umh tu mmg tak campur orang.depa tension kot keliling org melayu yg duduk..hahahaha..apek oh apek...tak nak tegur orang g duduk dalam hutan la apek oi...

So pagi tadi siap2 brg g mandi umah ibu aku je...hari ni jgn takde air lagi dah..kang ada gak opis syabas tu kena serbu kah kah kah

No comments:

Post a Comment