Yang gojes gojes je

Monday, July 30, 2012

tragedi jerutan

Assalamualaikum


Pastinya ramai dah tahu kes kematian eksekutif tv9 Nur Syaleza Jaffar dipercayai pada mulanya akibat membunuh diri..masa dengar berita tu, saya rasa mcm dia tak bunuh diri pun..manakan sanggup di bulan ramadhan, arwah ada anak kecik pulak dia sanggup nak bunuh diri tinggalkan anak dia??saya rasa memang tak mungkin..lepas tu polis sahkan arwah bukan mati akibat bunuh diri tapi ada kesan jerutan di leher dan lebam di badan..siapa lagi yg ada bersama selain suaminya?kenyataan suaminya byk mengelirukan..kalau lah benar arwah dibunuh suaminya sendiri..alangkah kasihan...cantik dan bersih wajahnya...ke mana pergi kasih sayang dan cinta seorang suami pada isterinya ye hingga sanggup membunuh ibu kepada anaknya??subhanallah..dunia akhir zaman...ikutkan perasaan marah bunuh je senang bukan??sedih betul saya baca kisah ni..harap2 kematian arwah akan terbalas dgn penangkapan dan hukuman setimpal terhadap pembunuhnya...kesian anak yg baru berusia 2 tahun tu..apa pun sama-sama la kita sedekahkan al-fatihah kepada arwahyarhamah Nur Syaleza, semoga Allah mengampunkan segala dosa-dosanya dan menempatkannya di kalangan orang yg beriman...

Suami-suami, sayangilah isteri anda...walau mcm mana sekalipun salah yg isteri buat, anda tidak ada hak untuk 'mengambil nyawa' isteri anda..ingatlah insan yg pernah dikasihi dan dicintai hingga termeterainya ikatan suami isteri.ingatlah semua kenangan manis yg dilalui bersama.jgn ikutkan nafsu...subhanallah...

1 comment:

  1. huhuhuh..sedih kannn...janganlah laki dia yang bunuh...huwaaaaaaa

    ReplyDelete