Yang gojes gojes je

Thursday, July 5, 2012

bedak pun nak curi ke

Assalamualaikum


Adeh,tension betul la pepagi ni.semalam lepas aku amik air sembahyang nak solat asar, dalam pukul 5.15 aku bawak la sekali compact powder g toilet,aku letak kat atas tmpt sinki (tmpt letak brg)..tanpa sedar aku berlalu bawak face wash je, compact powder tu aku tertinggal.pagi tadi nak pakai baru la perasan dan teringat..sampai jek opis aku terus g toilet, tengok dah takde!wei, bedak miyami murah tu pun nak amik ke?dah la aku baru beli.geramnya!!ada org tinggal berus gigi dgn ubt gigi tak pulak kau amik ye.bedak yg aku dah pakai tu, sanggup lak si pencuri ni pakai??gila ke hape pakai sisa orang.buatnya org tu ada kurap (bukan aku tau cth je) ko g tepek kat muka ko pulak.%^&^& betul la...nasib baik brand miyami je, kalau brand MAC ke Bobbi Brown ke mau aku soal siasat semua orang kat sini.hari ni ke pejabat tanpa bedak la..dah la muka aku ni flawless sesangat.kah kah kah..adoi, tak biasa la keluar tanpa bedak, mana mau tutup kecelaan yg ada di wajah nih...huwwaaaaa!!bodo nye sape yg amik tu...ko pakai la...muka kau jadi alien aku tak tanggung ha....tunggu gaji la beli bedak baru...huwwwaaaaaaaa!!!!

No comments:

Post a Comment