Yang gojes gojes je

Wednesday, July 11, 2012

yang nak ditambah kat rumah

Assalamualaikum


Dah habis waktu aku keje, jadi jangan buat keje walaupun lagi 40 minit kena tunggu suami amik..kekekeke...Well, sebelum pindah angan nak buat mcm2, dah pindah masuk, dah deco sikit2 pun tak habis angan lagi aku ni..kah kah kah...apa yang aku nak tambah kat umah aku adalah seperti list di bawah.korang janganlah muntah atau menyampah ye.kah kah kah..


  
sofa merah ikea..dan di depan sofa ni nak letak carpet kat bawah ni.


 
  
warna hitam gelap but dlm pic ni kurang kehitaman sikit hahahah...also from ikea.

 
rak..nak letak kat dinding belakang sofa tadi..maybe perlukan 2 rak tebal untuk letak frame2 gambar atau barang hiasan.
 


console table dan cermin besar.pilihan warna hitam.konsep umah aku kan hitam+merah+putih hihi


kerusi rotan nak beli 2 bijik, kat tengah letak meja bulat..ni nak letak tepi pintu masuk..yg jati punya tu nak letak kat porch tmpt rehat2 gitewww
 
 
dan di dinding kat kerusi rotan tu nak letak frame mcm ni tapi warna hitam dan size sederhana....all item from ikea..


itu lah idea aku..maka kalau terlaksana semua ni, complete sudah la idea deco aku untuk rumah..yeay!!sekarang ni masa untuk mengumpul pitih dan projek akan dilaksanakan bermula hujung bulan ni *tunggu dapat gaji lettew ahaks

semoga terlaksana..amin....hehehe



2 comments:

  1. wei sofa merah tu la tetiap kali aku p ikea dok pegang2...kakakaka..tapi belinya dak punn..

    ReplyDelete
  2. aku pun.dari thn lps aku usya..hahaha..hrp2 ada rezki nak beli sblom raya.hohohoho dok perabih duit mendeco umah la plak ni.huhu

    ReplyDelete