Yang gojes gojes je

Sunday, September 11, 2011

Naziran datang lagi.sigh!

Assalammualaikum...

Kejapnya cuti,isnin dah keje balik...gggrrrrr...minggu ni adalah minggu utk mencari baucer-baucer di gua tngkat atas.tak habis2 audit dan naziran ni.setahun 4 kali dia dtg.takde mslh pun,mslhnya nak mencari baucer yg banyak kat atas tuh.klu jumpa semua ok,hati gembira.kalau ada yg tak jumpa,tu yg masalah.berjanggut cari.yg jadi masalah sebab baucer i yg masa i cuti bersalin last year,org tlg kemaskan.tak tau la mana dorang letak,kalau i punya sendiri i filing dan simpan atas terus kat i punya rak.mesti jumpa la kalau cari.ni ada 4 baucer yg i tak jumpa lagi.semua ni yg last year punya.yg i letak kat opis,masa tu ada gotong royong dan dorang tlg simpan kat atas..dusshhh!!masak aku nak cari!

isnin depan kena make sure 51 baucer tersebut dihantar ke bilik meeting utk diaudit.i ada 3 hari je lagi nak sepahkan bilik stor tu.stresssnyaaaa!!!eeee mmg tak suka la keje kewangan ni.keje melibatkan duit mmg i tak suka la dari dulu..nape la aku dpt keje kewangan ni kan.tak mintak pun.mintak N dpt W...nanges!

ok,tnt segedabak dah sampai.masa utk membuat bayaran kat engineer2 ni.well nk cp sket psl open house,i rasa i tak jadi buat la,i jemput kwn2 dtg,i masak jela senang kan.i rasa mcm tak cukup tgn nak buat,di smaping peralatan mangkuk2 yg tak berapa nak cukup.kalau nk buat tu dah tentu ramai nk jmput,tak jmput nti bimbang kecik hati pulak sbb kwn2 ramai.yg rapat2 pun ramai kan.so takde la open house yer...siapa nak dtg,dtg je.semalam kwn i dtg,i masak mee hailam.jemput2 la dtg rumah ye :)

2 comments:

  1. ha tu la.. umah aku pun, kalo ko dtg, dtg jaa... nak harap aku open house, tak cukup kelengkapan weh.. kita pospon buat time housewarming umah baru nnt jaaaa..

    ReplyDelete
  2. tu la..takat sikit2 buleh la.tak cukup kelengkapan.maleh la aku nak angkut umh mak aku punya pinjam.tunggu dok umh sendri,beli je kan pinggan mangkuk bagai.weh mai la dtg raya umh aku.hang jadi ka buat opn house?

    ReplyDelete