Yang gojes gojes je

Thursday, May 10, 2012

birthday party ditunda

Assalammualaikum w.b.t


Selepas fikir masak-masak, maka birthday party anak dara aku yang dirancang 19hb ni terpaksa la aku tunda disebabkan bulan depan aku dah nak pindah ke rumah baru.Walaupun aku dah beli sikit barang2 untuk candy buffet, takpela, kena cancel gak.huhu..Kami ingat nak buat sekali dengan kenduri doa selamat, nak save bajet la yg sebenornya kan...heheheh..lagipun aku nak tetamu selesa la, rumah baru tu luas, banding dgn apartment skang laga punggung ja pun.kuikuikui..Lepas settle pindah rumah barulah aku jalankan kenduri doa selamat tu..aku nk buat kecil2 aje pun, jemput jiran2 untuk berkenalan, org masjid, saudara mara dan rakan2 terdekat shj..kalau aku jemput semua kawan yg ada dalam facebook, kawan opis, alamat aku boleh pasang khemah 5 bijik lah kot...huhuhu..aku takde bajet kot nak buat besar-besar, sebab aku dah byk habis untuk masuk rumah baru ni ha..bayar itu ini, beli itu ini...tu pun ada gak yg tak tercukup rasanya..angan jelah dulu..huwwwaaaaa!!hai, lambat lagi nak dpt masuk tgk rumah ni..esok kami nak pergi intai2 dari luar jelah..mesti dah ada yg start renovate bg siapa yg dpt kunci dulu tu..mesti ada yg dah duduk...ohh...aku cemburu ;p hari2 aku ingat pasal rumah je, nak buat keje pun kurang berperasaan..hahahaha..parah tak aku ni?kuangkuangkuang.linda,jom tgk rumah esok!

2 comments: