Yang gojes gojes je

Thursday, August 16, 2012

dah amik baju raya!

Assalamualaikum

Yeay saya masih datang ke pejabat!jelesnya tengok orang balik kampung kan..sob sob sob..takpe kite balik raya ke 5 yer...huhuhuhu...eh, semalam dah pi amik baju raya..hasilnya??seperti biasa puasa hati!tailor ni jahit mmg sentiasa sedap pakai dan kemas jahitannya, maklumlah dulu dia pernah kerja di butik..ada yg memuji baju yg saya pakai kemas jahitannya..iye, hasil tangan akak tu la..sampaikan sorang kawan yg saya rekemen bernama yani, selalu jugak hantar baju kat akak ni..selain jahitan yg cantik, upahnya sangat2 murah!bayangkan la, kurung moden dengan manik di leher baju dan sedikit di bahagian depan upahnya cuma Rm60??ada percaya??hahahaha..saya kalau sekali hantar sampai 6,7 pasang.so far memang saya selesa dengna tailor ni dan akan terus menjadi pelanggan tetap beliau ;)

Upah untuk 3 pasang baju, 2 pasang ada lining, kurung moden dan sepasang kebaya pendek,kain pulak jenis chiffon yg agak susah dijahit..kain lining siap dia belikan semua..upahnya RM170!!mana nak dapat murah mcm ni kan???oh saya sungguh happy!!hhihihihi..malam tadi sampai rumah siap try test lengkap dengan tudung ala fareeda berjenama hajra hiks lepas tu tunjuk kat hubby..'abang, cantik tak?' gatai sungguh saya kahkahkahkah..'eerrmmm cantik...' oh!saya perasan sekejap!kekekekeke

Hari ni bos bagi pelepasan untuk semua half day..saya yang tak cuti ni pun nak half day gak sebab semua orang balik,takkan nak tunggu sensorang kat opis??oh tidak!boleh la balik kemas rumah, make over apa yg patut, mengelap mencuci dan mendeco hehehehe..operasi tengah malam pula buat kuhi raya yg masih tertangguh..mazola dan semperit aje pun..hope selesai jugak malam ni semua.Well...selamat berhari raya dan selamat pulang ke kampung ya!

No comments:

Post a Comment