Yang gojes gojes je

Tuesday, August 14, 2012

kuih raya

kalau nak tau, ni la 1st time aku buat kuih raya..act seronok jugak, rasa puas hati sesangat bila buat sendiri tau..paling penting sgt menjimatkan berbanding beli..kuih simple je aku buat sebab pyh la dgn budak kecik 2 org tu..hubby suruh belajar buat yg best2 sket.ala kuih2 alaf baru la tu..aku buat semua kuih zaman dulu kala je hahaha..sarang semut, cornflakes madu, mazola,semperit.semperit dgn mazola blom buat lg.esok la aku buat kot..kuih alaf baru almond cluster.tahun depan aku bukak order untuk almond cluster yer..serius sedap hahahahaha..buat kuih lg senang drp buat kek tau.buat kek alahai renyah je..biskut sgt simple.rajin dgn tak je nak buat.nanti aku buat mazola dgn semperit aku tepek gambar kat sini yer..kih3

2 comments: