Yang gojes gojes je

Tuesday, April 9, 2013

5th anniversary part 1

Assalamualaikum


29 Mac yang lalu aku dan suami menyambut ulang tahun perkahwinan kami yang ke 5...woot woot....baru sgt lagi kami berkahwin kan..masih jauh lagi perjalanan kami berdua.syukur alhamdulillah kami masih bersama, melalui suka duka pahit manis dalam rumah tangga..aku cukup bertuah mempunyai suami yg cukup penyayang, mencintai diri aku dgn sepenuh hati, sentiasa ada di sisiku kala suka duka, susah senang sentiasa bersama..sentiasa menyokong apa yang aku buat demi kebaikan kami sekeluaga..juga penyokong kuat dalam biz aku.syukur alhamdulillah...sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi suami isteri kn...doa ku semoga ikatan cinta ini akan kekal hingga hujung nyawa..in shaa Allah...

Pagi 29 mac tu hari jumaat, aku dikejutkan dengan sejambak bunga ros yg sangat cantik...hantar ke opis aku lagi tu..terkezut mak!hahahaha...aku sendiri lak tu yg amik kat budak penghantar bunga tu..kebetulan aku turun budak tu tanya miss raihana..wah gitew...terharu sungguh..rs nak nangis pun ada..huahuahua..dekat kat tu tulis happy 5th anniversary..i love u...romantik rupanya laki mak nih..kekekeke..tq sayang...taun depan bagi la lagi taw..ekekekeke..hadiah??aku dah dpt awal lagi dah..jam tangan brand esprit dgn handbag carlo rino new collection..time kasih sayang...hadiah utk hubby??aku tak tau nak belikan apa.tau jela brg org lelaki ni mahai kemain..jumaat time rehat tu gigih aku ke jusco cari hadiah..so aku beli la kemeja padini, bear kecik (motip bg bear?hahaha *cute pe) dgn cawan ada tulis madah2 cinta.ahahaha mcm budak skolah bg hadiah kat pakwe pulak...kuang3...ok lah kan janji ikhlas tak gitu??

Malam tu hubby bawak aku keluar dinner..berdua je.kitorang makan kat manhattan fish market..pergi naik motor berdua tuh..aiseh rasa mm baru bercinta laks..kakakaka...tq sayang sebab gembirakan isterimu ini...mga jodoh kita kekal hingga Jannah..amen Allahumma amen...



a suprised for me!senyum sampai petang..hahahaha..
another gift for me on our anniversary ialah bulan madu di pulau pangkor..hee...later i update k....:)




No comments:

Post a Comment