Yang gojes gojes je

Tuesday, April 2, 2013

My Biz

Assalamualaikum


Bersarang dah blog ni..serius takde masa dah untup update blog..selain bekerja sekarang aku busy dgn biz online dari pagi sampai tengah malam tak kira masa.huhu..syukur alhamdulillah dgn rezeki yg Allah beri..semoga biz ini akan berkembang maju..dan semoga impian aku akan tercapai..ameen..

Nak tgk koleksi Butterfly_hijabshop boleh la ke page ni di fb yer....jgn lupa like sekali..hihi..aku upload pic sikit..selebihnya boleh view kat page aku..


chiffon 3 layer printed

chiffon 3 layer plain


syria



tribal shawl








selain tu aku jugak jual beauty product seperti aura white, tabita skincare,sf beauty, fellina inchloss dan vitamin c, rumpai laut collagen, maixara dll lagi...apa-apa boleh pm/whatsapp je kat no aku 017-3435895 yer..jgn lupa like page tu...boleh tgk update terkini...minggu depan akan ada restock lagi evanora tribal shawl dan jugak chiffon 3 layer plain yer......





No comments:

Post a Comment