Yang gojes gojes je

Sunday, December 29, 2013

cameron day 2

Assalamualaikum

Hari kedua iaitu hari sabtu di cameron.kami turun sarapan pkl 7.30.gile awal pi makan.kekekeke...cuaca mmg sgt sejuk.tido mlm kipas pun tak bukak.tu pun dah gigil.aircond mmg tak ada di setiap hotel kat cameron ni.udara dan angin fresh.sebab tu aku suka dtg cameron ni.byk kali dtg pun tak jemu.byk kali konon.last dtg 2 thn lepas kahkahkah.

Breakfast kat the rainforest cafe kat hotel.makanan sdp2 dan byk choice.sorry tak amik gambaq makanan.aku lbh rela amik gambaq selfie.hakhakhak

Byk kemudahan aktiviti kat heritage hotel ni.ada library, ada tempat main snooker, ada indoor playgroung dan mcm2 lagi.

Lobi kat lif nak naik ke bilik.setiap level ada lobi tempat lepak2 tunggu orang.aku suka deco dia.konsep kolonial inggeris.

Pandangan dari depan hotel.kebanyakan hotel kat cameron seni bina hampir sama jek.

Lepas breakfast aku ikut hubby g pantau program dia tu.aktiviti budak2 tu ialah repair rumah penduduk yg agak daif.aku tunggu dlm keta ja ada la 2 jam lbh.nasib baik sejuk dan hujan manja-manja hehe..aku mls nk lepak sekali sebab aku sorang ja pompuan.bila staff laki aku tnya mana wife en mizi?ada dalam kereta.begitulah sampai hari last.hahahaha..mesti depa cop aku sombong.kakaka..pengarah dtg tp tak bwk bini kedua dia plak.klu tak ada gak geng nak sembang2.huhu..


Lepas lunch blk hotel jap.ptg ada xtvt kt kg org asli.aku mls ikut sebab skt perut.maka lepaklah aku sorang2 dlm bilik bukak pintu balkoni..sejuk oi angin masuk.klu lah bilik kat umh aku hari2 mcm ni kan syiokk..tenang jiwa.hehe..walaupun aku dpt berita tak best dr kwn aku berkenaan hotel ni yg berhantu, alhamdulillah aku tidoq lena ja.ptg tu tidi sorang2 pun ok ja..cuma tingkat ats tu bsg sat2 dengaq perabot beralih sana sini.kacau daun btoi aku nak tido.hahaha

Bangun tido baru pkl 6.layan tv sat.lps tu br solat asar.loklaq sungguh.jgn tiru mcm aku lewat sembahyang sebab tido mati.hahahaa

Bosan aihh..selfie sat kat balkoni.muahahaha

Apa yg kwn aku cite pasal hotel ni yg seram??aku pun tak tau.bila aku tnya dia ckp 'takde apalah blk nti cite eh happy honeymoon'.sakit lak ht aku.tak sbr nak tau aku gugle.....hahaha...wow byk kot senarao hotel berhantu kat cameron termasuk hotel equatorial yg pernah aku menginap 2 kali.heritage hotel ni level 4 ialah level yg dikatakan berhantu.nasib baik aku dok level 3.hahaha..cuak aku.hampeh btol kwn aku ni.potong mood aku nak beronok-ronok kat sini.agknya yg aku dok dengaq bising2 tgkt atas tu ada kena mengena tak???hehehe..lantaklah.janji jgn kacau aku dah.klu tak aku tumbuk je hantu tu.aku ni dah la penakut.dok kacau kang aku naik angin aku blh jd marah.lol.hahaha.malam sabtu kami pi pasar malam brinchang.kemain jem ramai org.jauh kot kami parking.jalan kaki la jwbnya.nasib baik sejuk.syok nya jalan berdua sejuk2 tu kan.feeling2 baru kawen n honeymoon baahahahaha..


*sambung nanti plak.nk buat keja sket*





1 comment:

  1. hi awak..

    tapi kan sy pernah terbaca..if rumah tu ada sesuatu/makhluk halus/jin..kite sering dgr org mcm alih kan brg/perabot n dgr bunyi cam org main guli..

    ReplyDelete