Yang gojes gojes je

Sunday, December 22, 2013

lapar donut jco

Lunch kitorang semalam..nak tunggu movie 47 ronin pkl 2.smntra tu lepak buat quotation client yg jumpa pagi semalam.lama dah sbnrnya aku tak mkn donat jco atau big apple ni.sejak pindah semenyih lah kot..kat semenyih mana ada.ms stay kat bandar mahkota jj sekangkang kera je.memang habis duit ke makanan je.heehee..rasa teringin lg la pulak...huhu...mlm ni ada apoimen kat bandar mahkota cheras, nak hantar shaklee org order sekali.kalau singgah pon boleh kan...tapi mau ka laki aku tu..payah sungguh.kena merajuk guling2 atas lantai dulu baru dia singgah.kah kah kah..wlu pun begitu laki aku la yg plg baik dlm dunia ni.yg sygkan aku sepenuh ht.takda lelaki len blh ganti tmpt dia.sebab takkan jadi sebaik dia...huhu..eh apa aku merepek ni.emosi plak.kakakakaa

Ahad ni pak n mak mertua aku mai kl hantaq anak2 kesayangan aku tu..dekat sebulan tak tgk muka depa..kosong jiwa aku.huhu..rindu sgt2 dah ni..apa rupa anak2 aku.makin gemuk ka makin kuruih ka...kikiki...wlupun begitu dlm ms sbln ni mmg kami laki bini dating sungguh2 ke sana sini ride.hehe.bukan selalu kan.depa blk takda la aku nek moto tu kecuali hantaq depa kat nursery hr sabtu separuh hari.hehe...sok keja pastu cuti krismas..cadangnya nak pi cameron jumpa client.kot dia takdak pun nak pi jalan2 jugak kot.semoga dipermudahkanlah segalanya...aku hidup ni bkn lah nak jadi kaya asalkan bahagia kami anak beranak cukup lah...alhamdulillah bahagia..hrp sampai mati la mcm ni.Kita hanya merancang Allah jua yg menentukan..haih emosi sungguh.lambat pulak tunggu 4.30 ni ;(

1 comment: