Yang gojes gojes je

Friday, January 10, 2014

cerita hari jumaat

ASSALAMUALAIKUM

Semalam aku ada buat entry pasal belakang badan sakit tersalah tido kan.syukur hr ni dah tak sakit.rasa sikit2 gitu je.dah blh pusing kepala ke kiri.ptg smlm aku pi urut kat pelangi semenyih dgn bidan ni.muda lagi.dpt contact pon dr kwn aku yg penah urut dgn dia masa dlm pantang.sedap la hai dia urut.pueh hati sgt2 wlupun bdn aku berlumur minyak angin dgn banyaknya hehehe.kak shima nama bidan ni.org penang.pot pet pot pet baik sungguh.sejam stgh urut satu badan dgn bhg yg sakit tu mcm2 la dok sembang dgn dia.rasa segar dan sihat badan.yelah lama kot tak urut.bdn dh masuk angin.urat dah bersimpui.biasa la pompuan klu dh beranak ni kan.pasni sng la aku tiap bln blh pi urut dgn dia ja.murah pulak tu.rm45 ja satu badan.biasa org amik skang ni dah rm60 tau.kak shima ni urut smpi kita dah tak rasa ketat dan sakit.selagi kita sakit selagi tu dia tak stop.kalo ikut ht mmg tak nak stop sbb sedappp sgt kena urut hewhewhew..mau mgu dpn aku pi lagi kot kahkahkah (kerap urut blh ketagih tau).lunch time td ada apoimen customer nak buat lulur dgn sauna kat umah.akak ni staff kat penjara je.bertungkus lumus la aku blk sediakan semua.rose dh beli siap2 pg td untuk mandi-mandi kaki.berpeluh2 aku dok lulur massage.aku sental tak ingat satu bdn dia.hahahhaa..pkl 2.15 settled.alhamdulillah dia syok puas ht sbb daki2 byk keluar.kasi cerah dan bersih badan.kita pompuan jgn jaga muka ja tp badan tak jaga.muka ja putih bersih tp badan berdaki kih3..smlm masa urut kak shima ckp kulit bdn aku elok.selulit bekas preggy pon tak nmpk sgt.perut tak merekah.tak mcm org beranak 2.kembang sat.....wakakakkaka..nak jaga kulit bdn mai dtg home spa aku.lulur massage rm45 ja selama sejam.lagi bagus buat sauna dulu sblm lulur.bila liang roma kita terbuka, daki sng sgt keluar masa lulur scrub tu.kulit pon haluss ja jadinya..tak caya ce buat 5 kali sbln sauna dan lulur.korang dpt rasa sndri perbezaan kulit tu.aku mmg suka scrub bdn.seminggu sekali.sauna dah lama kot tak masuk wlpun kemudahan tu ada dlm rumah.hampeh kan.hehehe..whatsapp ja aku 0173435895 kalo nak mai.kat semenyih ja.nak suh aku mai ke rumah korang pun blh.add transportation caj jek..malam ni pkl 8.30 ada apoimen dgn client nak amik medical card kat mcd tun husien onn.sok pg pkl 10 lak kat puchong.yg esok tu orgnya dah 4 kali cancel tak jd jmpa.grm plak aku.alasan tak jd jmpa sbb nak kuar jalan padahal dah janji.dia nk jmpa kita pastu last min ckp tak jd la tak sure la.sabo jelah.kita janji dgn dia sampai tunda apoimen dgn org lain yg mmg serius sbb dia.spesies mungkir janji sungguh.sok ni tak tau la kalo tak jd jgk mls aku nak layan dah.dia mcm tak bersungguh untuk masa depan dia sndri.aku nk tlg tp klu dia tak mau tlg diri sendri ssh la kan..tunggu dan lihat ja esok..hahaha..

No comments:

Post a Comment