Yang gojes gojes je

Sunday, January 19, 2014

cerita weekend saya

ASSALAMUALAIKUM

malaih betul nak pi keja rini.tu lah cuti lama2 mesti mengada-ada aku ni.hihi..cuti 3 hari tak pi mana pun.dok rumah saja.keluaq pi makan, pasar malam, pi taman.hahaha..misi nak lipat baju tak berjaya gak aku.hampehh.jenuh cari stokin laki aku pagi tadi.kah kah kah..dok umah dok layan dvd ja.saja la pi beli dvd cetak rompak kat cina dok menjual kat the stire tu..opssss..hehehe...aku beli cita highland tower, penanggal dgn insidious 2..hampeh la cita highland tower dgn penaggal tu.rugi rm7 aku beli huahuahua...highland tower ty starting mcm best.ala2 cita paranormal activity.pastu...caittt...aku rasa tak sesuai jln cita tu dgn tajuk highland tower.yg penanggal pun sama lagi merepek.sakit jiwa aku dok layan cita tu.hahaha..insidious 2 tu plak dvd rosak.aku pi tukaq dgn cita penaggal tu sekali.aku ckp kat cina tu dvd sangkut.dpt la tukaq cita lain.hahahaha..aku amik hobbit 2..ok la kan.tp to be continued la plak.hampeh sungguh.dkt 3 jam aku layan sampai tak jemuq baju.sekali bersambung.geram sungguh aku.kikiki..mlm tadi ipan dok bising nk makan kfc.brp hr dah dia mtk.aku malas nak layan.mlm tadi aku layankan jelah.pkl 9 lbh baru pi makan tunggu laki aku blk dari surau.bising mulut dia nak kfs nak kfc.sampai nak tertido tunggu papa dia balik.hahaha..
Petang bawak anak2 main kat taman, ronda2 naik motor..anak2 main kami berdua dok sembang pasal bisnes, pasal impian, pasal wishlist.hahahah


1st time bwk anak2 pi jambatan putrajaya ni.jakun sungguh anak2 aku.dok panjat berlari.apabila keadaa sudah tidak dpt dikawal maka jom lah balik jwbnya.

Ubah pasu bunga ke sini pulak.petang kang nak pi beli rumput baru.nak tanam semula.rmput lama ni tak mau tumbuh cantik dah.rosak lepas buat tembok tu.kena simen dipijak2 pekerja indon tu.aku nak beli pokok bunga lagi.azam nak jadikan umh aku hutan mini.kah kah kah

Keja kami laki bini tanam pokok kat tanah luar rumah.pokok ni aku amik kat umh mak su aku.tunggu besaq nti cantik la.hrp2 hidup dgn subur la...aku kena disiplinkan diri siram hari2.ngeh3


Taman lagi...lama tak joging oi..malas sungguh aku ni.hangat2 taik ayam ja.hurmmmm

Anak bujang aku yg hensem..berbaju melayu..ank ikut papa pi surau.papa nya tak mau bawak sebab tak duduk senyap dok keluaq.kang hilang jenuhhh nak cari.tunggu cerdik sket boleh la ikut papa.la ni tgh dok melasak tak ingat.ni tunggu papa nak pi mkn kfc la ni..susah nak amik gambaq dia sebenarnya sebab tak dok diam.ni aku puji dia hensem comey mau la amik gambaq.kih3..

Aktiviti keluarga jelah cuti 3 hari.ada apoimen dgn client tp cancel.hari ni ptg ada gak apoimen kat subang.laki aku pi la kalau jadi.biasalah ada yg call kita nak jmpa pastu cancel plak.normal lah tu.cuma blom lg hadapi kita dtg tmpt apoimen call dia tak dpt2.hahaha..tu blom lg.tp pasti akan dihadapi nanti dlm bidang kerjaya sbg ejen insurans ni.semoga murah rezki kami.amin..

No comments:

Post a Comment