Yang gojes gojes je

Thursday, September 27, 2012

horey dah jumaat!

Assalamualaikum


Salam jumaat, hari ni tak sabar nak dengar pembentangan bajet 2012..harap2 ada berita yg menggembirkan kita sebagai kakitangan awam..terima je dengan redha apa saja yg kerajaan beri. bersyukur drp tak dapat apa langsung..hehehe...korang mengharap bonus berapa bulan??kui3...

Okeh, japgi ada kursus kat dewan...kursus bertajuk menjana pendapatan dengan menulis blog bersama Dr Irfan Khairi..tak tau lagi nak g ke tak sebab aku sakit perut lak mencirit.huhuhuhu..

Semalam kami balik umah sendiri dah..lately tak banyak duduk rumah sebab hubby kursus pastu meeting sampai malam.rumah pun dah berhabuk, hari ni balik nak cuci kemas semua.petang semalam dah singgah nursery beli rumput carpet..kitorang beli rumput carpet jepun Rm6 sekeping..rumput philiphina murah je rm2.50..cuma rumput jepun lagi gebu dan tebal dan lambat panjang..pastu aku beli la batu hiasan tempat pijak tu..nanti aku upload gambo.aku beli 6 keping.3 keping bentuk empat segi dan 3 keping lagi bentuk bulat.tak banyak choice lak kedai tu hish.pastu aku beli batu warna hitam dan putih yg size besar.rumah aku tu sikit je pun yg ada tanah so tak banyak la guna rumput carpet..semalam beli 9 keping tp mcm tak cukup lagi 5 keping..nanti la beli lain..petang kang hubby mula la keje2 nya menggembur tanah dan susun rumput tuh.hihihi..lps ni nampak la comei sket umah kan..pastu tgk air pancut cantik2 lak..yg kecik dan simple pun seratus lebih juga..takpe2 next wishlist.hahahhaaha..

hari sabtu petang nak ajak hubby pergi nilai 3, usya pondok comel letak depan rumah..usya harga je,beli lain tahun.kikiki..aku nak cari frame ayat quran kalo ada yg murah2 dan cantik.hai banyak btol aku nak beli kan, susah kalau hobi suka mendeco ni..berhabis duit je banyak.hahahaha

No comments:

Post a Comment