Yang gojes gojes je

Sunday, September 30, 2012

semakin baik

Assalamualaikum


Sambungan siri bercakap dengan jin..hahaha..dah 3 kali aku pergi berubat..Alhamdulillah makin baik dah kesihatan.cuma semangat untuk dipulihkan tu mengambil masa..ustaz tu cakap aku ni lemah semangat...huhuhuhu..mana la nak tau kita ni lemah semangat kan..tapi memanglah aku ni penakut sejak kecik lagi.takdenya pergi toilet kalau tak mak teman..hahahah..pasal rumah pulak, sebelum tabur garam dan lada hitam pun, rasanya dah macam takde kot..sebab takde dah rasa meremang bulu tengkuk..agaknya syaitan tu lari sebab hari2 kami baca yasin dan doa2 untuk menghalau makhluk yg dilaknat Allah ni..syukur alhamdulillah..rasanya semua dah kembali normal..cuma nak keluar malam balik lewat tu mcm tak berani jugak sebab takut mengikut lagi..tapi tawakal aje, yg penting sblm masuk rumah baca bismillah,beri salam dan baca ayat qursi.hubby suruh sebulan sekali pergi la darul syifa' lagi untuk pulihkan semangat..yg penting dan rasa bersyukur sebab tiada lagi masalah sakit pinggang dan sesak nafas yg teruk..alhamdulillah...ku sentiasa positif menempuh apa jua ujian, kerana aku tahu itu tanda Allah sayangkan aku..kalau tak kerana itu, mungkin amal ibadat aku tidak bertambah.alhamdulillah.

1 comment: