Yang gojes gojes je

Wednesday, September 19, 2012

rasa lebih sihat dan ringan

Assalamualaikum


Entry ni adalah berkaitan dgn entry sebelum ini..hari ni, aku duduk kat kerusi buat kerja dari pukul 7.30 pagi tadi, bgn g toilet dan buat air je.selebihnya duduk..kalau sebelum ni aku alami sakit belakang dan pinggang yg sangat la rasa...nak masuk surau baring je..tapi hari ni dh pukul 11 pagi, aku tak rasa sakit langsung..cuma rasa lenguh sebab duduk lama je..aku pun rasa hairan..badan aku rasa ringan je, rasa lebih sihat, tak seperti selalu..alhamdulillah...memang sungguh lahanat 'benda' yg menyeksakan badan aku tu..lepas berubat semalam aku rasa kurang sakit2...aku mesti teruskan rawatan ni..dah 2 kali aku kena, tak mustahil aku boleh kena lagi kan..aku faham, masuk bab jin, makhluk halus ni, beriman macam mana sekalipun tetapi tidak berilmu, sukar kita nak kesan gangguan2 secara halus ni..mujur selama ni aku sediakan benteng pertahanan diri, aku pun bukanlah baik sangat..tapi aku sentiasa pastikan tidak tinggal solat mana pun aku pergi, dan baca al-quran sekurang2nya seminggu sekali..bermaksud aku kena lebihkan lagi amalan aku, sbg pendinding diri aku sendiri kan..segala yg berlaku ada hikmahnya, mesejnya Tuhan mahu aku jadi lebih baik dari sebelum ini..lebih baik dari hari ke hari..hari ini lebih baik dari semalam.insyaAllah..harapan aku, tak nak la lagi kena macam ni...huhuhuhuhu..dan harapan aku lagi, suami aku sentiasa ada di sisi aku sbg penguat semangat dan sebagai pembimbing aku dunia akhirat...b..u baca blog i kan???pls take note k..selamilah hati isterimu ini..kihkihkih..apa pun syukur pada Yang Esa...cerita masih belum tamat pasal rumah tu..nanti dah settle aku buat entry sambunga ye.dah macam siri bercakap dgn jin plak..haahahaha

No comments:

Post a Comment