Yang gojes gojes je

Wednesday, October 10, 2012

goodbye JKR

Assalamualaikum


Alhamdulillah, rezeki dari Allah yang ku tunggu-tunggu...akhirnya ku akan bertukar ke Penjara Kajang!yippiee!!dekat gila dengan rumah tau...jalan yang tak jem langsung pulak tu...siapa tak seronok kan?goodbye kl, tak perlu melalui kesesakan lalu lintas yang teruk lagi.hehehe...errmmmm goodbye JKR!!berkuatkuasa 1 november ku akan melapor diri kat Penjara Kajang..Dengan semangat baru insyaAllah aku berjanji pada diri sendiri akan bekerja dengan penuh dedikasi, kerja kerana Allah dan mengharapkan rezeki yang halal lagi berkat.Rasanya aku tak nak tangguh la lagipun belum nak close account lagi, baik aku blah cecepat, takde la rasa bersalah sgt, time close acc orang sibuk aku pulak takde..hahaha..sape la yang kena tanggung kerja aku agaknya??bersiap sedialah...TNT cawangan aku CKASJ tu banyak gile yer....siapakah yg akan menjadi mangsanya??hehehe..tak pasti lak ada pengganti serentak atau tak..kalau ada senang la...kalau takde...yg kurang kerja tu kena la amik keje aku nih..mampuih menangis..kah kah kah!so far surat baru JPA hantar, maybe sok atau minggu depan kot sampai kat Ketua Jabatan.apa pun alhamdulillah dan syukur.rezeki tak putus-putus dalam bentuk apa sekalipun..terima kasih Ya Allah, kerana mendengar doa hambaMu ini...;)

Dan..lepas ni aku akan drive la ke opis baru..sebab opis hubby shah alam kan..tak perlu merempit dengan suami lagi la..hehehe..pastu dok berkira-kira nak beli kete lagi satu sebab senng sikit, pagi2 hubby hantar anak2, aku terus g keje.petang baru aku amik....dok berkira2 nak amik viva je kot...bila ntah bole dapat...heheheheh ok selamat bekerja untuk semua, kerja ku berlambak2 ni, harus ot weekeend ni nak settlekan sebelum ku bertukar!

No comments:

Post a Comment