Yang gojes gojes je

Monday, August 8, 2011

Bonus setengah bulan untuk penjawat awam

Baru sahaja Perdana Menteri kita yang tercinta..errrkkkk mengumumkan bonus SETENGAH BULAN GAJI akan diberikan kepada semua penjawat awam pada pertengahan bulan ini.maknanya lebih kurang 15hb atau 16hb la korang boleh check akaun memasing..

Macam2 feedback kita tengok ada yg syukur ada yg merungut jugak sebab dok berangan nak dapat 2 bulan.takpela CUEPACS tahun depan lak try mintak 2 bulan bonus lagi kot2 la nak dapat.

Apa pun bersyukur la daripada tak dapat apa langsung kan.jadi kamu2 semua boleh la mula berangan nak tukar langsir baru.tapi pastikan harga langsir tu tak melebihi 500.kehkehkeh

hip hip hooreyyyyy!!! :p








4 comments:

  1. aku pinjam entri ko...hehe

    kalau ko tipu aku..mknanya ko tipu 1Malaysia...!

    ReplyDelete
  2. yeah..boleh kita tambah koleksi baju raya anak2..

    ReplyDelete
  3. mimie:kompem la aku dah tau.aku ada sumber la.brp bulan nak dpt tu je tak tau,hehehe

    Kak Geli:ok saya nak 2 bungkus je bole.umh saya kat bandar mahkota cheras.boleh meet meet kat kjg je

    Linda:opcozz....syoknya ha3

    ReplyDelete